Gå til innhold

Er alle utålmodig og klare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 14 dager til termin og er ikke utålmodig i det hele tatt.

Håper virkelig ikke han kommer før tiden, jeg synes nemlig det er veldig deilig med permisjon uten barn :-)

Selv om jeg føler meg stor og tung synes jeg at overskuddet stiger for hver dag jeg kan disponere helt som jeg vil.

Har en på 20 mnd fra før, og i tillegg til full jobb har det vært en ganske slitsom høst, det kan jo ha noe med saken å gjøre.

Men det virker som om alle her inne er veldig klare. Er det fordi dere er lei av å gå gravid, eller fordi dere nesten ikke kan vente med å møte det lille vidunderet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mitt 4.svangerskap, og det er første gang jeg har syns at tiden har gått enormt fort, og at jeg ikke har følt meg klar i det hele tatt :-)

De andre 3 gangene jeg var gravid var jeg veldig utolmodig, og det begynte hvertfall en mnd før termin.

Nå har jeg 15 dager igjen til termin, og ting og tang her begynner å komme på plass (fikk endelig vogn, seng og bilstol i hus i helgen..he, he ) Så denne gangen har jeg ikke hatt det travelt med å få ut babyen.

Men i natt drømte jeg at jeg hadde født lille gutt, og at jeg tok han utav vogna for å amme han når jeg var på en plass med masse folk, og alle stirret på babyen med store øyne og smilte sånn til meg :-) Så i dag kjenner jeg at nå er jeg ganske klar for å møte lille gutt :-)

Har hatt veldig vondt i ryggen og MYE halsbrann de siste dagene, så nå kjenner jeg på at gutten kan bare komme :-)

Men jeg er ikke utolmodig. Jeg har født alle de andre 3 over termin, og er 99.9 % sikker på at jeg må gå over termin denne gangen også.

Men det er forsåvidt greit :-) Han er hvertfall i hus før jul, og det er bra ;-)

Skrevet

Er klar til å gå ut i permisjon veldig snart:) Helst i går. Har veldig tung jobb, men har enda 3 uker igjen å jobbe, så holder foreløbig ut. Ikke klar for baby riktig enda. Har ei på 14 mnd så har det meste i hus, men må vaske klær og kjøpe et garderobeskap til tulla. Resten får vi ta som det kommer:) Gleder meg til å gå ut i permisjon, for da skal jeg begynne på julebaksten med barna.

Skrevet

Nei, jeg er ikke utålmodig i grunnen. Trives godt med å gå gravid nå, kjenner jo at det er tidvis litt tungt, og at bekkenet skrangler og halsbrannen irriterer meg, men..syns det er ok.

Jeg har i grunnen gått ut i permisjon nå, (er student, termin 23.desember...så bestemmer liksom litt selv :P), så nå skal jeg sulle litt med juleforberedelser og julekort og slikt fremover. Har i grunnen det vi trenger av ting (har ei som blir 3 i januar fra før), mangler bare vognbagen :)

Skrevet

Akkuratt samme her!

Ting er veldig tungt om dagen, bekkenet henger vel knapt sammen lenger, og halsbrannen er til å knekke sammen av!

Og også jeg mangler bare vognbagen ;) som vi utolmodig venter på..

Men utover det er jeg ikke utolmodig. Heller mer over på at vi har dårlig tid, bare fire uker igjen.

Men går ut i permisjon om et par dager, skal bli eviggodt å få slappe av litt, men kan hende jeg begynner å kjede meg i steden og tiden begynner å gå sakte da..

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Så henger jeg meg på her, som en førstegangsfødene.

I dag er akkurat 2 uker til termin. Onskdag forrige uke var siste arbeidsdag på kontoret, og jeg var veldig klar for å gå ut i permisjon!! Nå nyter jeg å drive "selvpleie" og sove litt ut på morgenen frem til babyen kommer. Etter noen dager med fri, kjenner jeg at energien stiger, og ja, jeg begynner vel å bli litt utålmodig, men ikke overdrevent.

Svangerskapet er ikke spesielt problematisk, men merker jo nå at jeg er høygravid. Utålmodigheten basserer seg mest på at jeg lengter så etter å se den lille jeg har båret på i så mange uker og måneder. Jeg er så spent på hvem det er!! :-)

Men jeg prøver og ikke forvente at det skal skje enda, for det kan jo faktisk hende jeg må vente i 4 uker til om jeg går maks over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...