♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Gutten min er 3 år, og har aldri hatt fast avføring. Det har vært babybæsj hele tiden. Det eneste som har forandret seg er lukten. Det kan da ikke være normalt. Vanskelig med potte/dotrening når avføringen er så bløt? Noen fler med erfaringer?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2008 Dytte litt jeg!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Nei det er ikkje normalt. Sønnen min har slite med magen sida han var født, men først når han var 3år fikk me påvist laktoseinntolleranse. Eg prøvde med laktoseredusert mjølk til han og da fikk han fast avføring med ein gong. Det er det beste tipset eg har til deg. Prøv det og sjå om det endrar noko. Hvis ikkje så hadde eg tatt kontakt med fastlegen. Sønnen min slutta med bleie på dagen på denna tida her i 06, da var han litt over 2,5år. Han var tørr på dagen til nyttår og slutta med nattbleie ganske fort etter det. Det har vert sine uhell i trusa, da når han har prompa og det har komme litt ekstra. Da er det bare å butte truse og ikkje gjera det til nokon big deal. Lykke til!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Nei ikke normalt i det hele tatt. Ta en tur til legen med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå