Mammie88 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hva kan det bety? Jeg blør ikke ...er bare kvalm nå
♥♥♥ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 vanskelig for meg å si, men håper alt går bra. hvordan er formen nå? lykke til!
BabyMedVerdensBeste Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Samme her! Har nesten ikke sovet i natt, for har hatt så vondt! Så skal se det ann litt, så får jeg ringe legen. Er jo sykemeldt pga. blødninger, så kan være greit å få sjekket opp. Hilsen termin i juli
Tigerlily79 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Jeg har hatt kramper i magen noen ganger, men det har vært tarmrelatert fordi fordøyelsen er mye tregere når man er gravid. Legen kaller det kolikksmerter, og det er J**** vondt, men ikke farlig for verken meg eller babyen. Det har gått over når jeg har gått på do (nr. 2 :-)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 det kan ver livmorbanda som strekker på seg, og det kan ver veldigt vondt!! men eg sliter med bekkenløsning...og kan til tide våkne på natta med kjempe smerter(kramper) lignende smerte. det er nede med lysken. du kan jo ringe jordmor og høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå