Gå til innhold

shopper dere som en GAAAL på januarsalget?

Anbefalte innlegg

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

jeg prøver å finne noen kupp der iallefall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Ikke til meg selv eller gubben i alle fall, sjelden vi finner noe brukbart. Men kommer sikkert til å lete etter noe til poden, er jo mye enklere å finne ting på salg til han. Ellers har vi det vi trenger i huset, så det vil i så fall være klær og leker vi jakter etter på salg;)

Skrevet

Nei, vi har egentlig alt vi trenger og mer enn det. :)

Skrevet

Ja litt. Me er som regel heime i Norge i januar på ferie. Siden kvaliteten på klær er betre og dei ser betre ut heime så handler me det som trengs for neste halvår. Men då handler me litt til ordinær pris også. Me handler lite klær utenom, så godt som ingenting.

Skrevet

Nei!! Jeg hater å shoppe. Jeg virkelig misliker det. Shopping er et nødvendig onde, som tas så effektivt som mulig tre ganger i året. Når det er salg er det enda flere sinnsyke shopoholikere ute enn ellers, så da er det bare å holde seg inne :)

Skrevet

Føler vi har alt vi trenger i år, så er ikke noe spesielt jeg trenger å se etter på salget, meen, man finner alltids noe man ikke visste at man trenger. Hehe, derfor jeg har lært at det er lurest å bare la det hele ligge, bli inne til det meste av salget er over..:)

Skrevet

spørs hva som dukker opp. finner jeg noe bra så.

men ikke bare for å shoppe billig liksom.

Skrevet

nei,for da er jeg somregel blakk:(

Ellers hadde jeg nok funnet meg noen kupp....

Skrevet

Jeg hater salgstilstander i tillegg til at jeg jobber i butikk med høysesong i januar (dvs mye ekstra jobbing) så nei, jeg er dårlig på salg. Blir bare hvis jeg tilfeldigvis kommer over noe og da som regel uten at jeg går inn for det.

Hvis det er noe jeg virkelig trenger/ønsker meg og det attpåtil er litt markedsført i reklame på forhånd kan muligens finne på å stille meg i kø for å få tak i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...