Gå til innhold

På han igjen.....


Gjest 5 andre

Anbefalte innlegg

Må bare få luftet det siden det ikke kan sies offentlig på noen uler enda, men her i heimen er det på han igjen... Pjokken skal bli storebror for andre gang! Ligger an til å få tre relativt tette :-) Aug. 2006. Nov 2007 (Hun er 1 år i dag) og Juli 2009 (akkurat finni det ut). Gleder meg til reaksjoner rundt om, for de fleste mener visst at vi har fått nok. En av hvert kjønn og det hele. He he. Er kjempeskummelt også. Ikke ideelt med tre så tette, men hadde vært uaktuelt om et par-tre år. (Far mener han blir for gammel - er jo tross alt 36 år). Så da er det bare å forberede seg på enda en ny verdensborger!!! (Trodde det skulle ta litt lengre tid - vært av pilla i tre mnd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jeg si var tett, ja. Men det er jo like greit å få unna småbarnstilværelsen i et jafs. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 åringen!

 

Så spennende med graviditeten da. Sikkert mange som mener masse om det. Men det får du bare vende det døve øret til. De har jo egentlig veldig lite med det:) Jeg fikk faktisk flest reaksjoner når jeg ventet 3. Når jeg ventet 4. var det ingen som sa noe...

 

Det går sikkert kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går så bra med storebror atte. Han var jo bare 14 1/2 mnd. da snuppa ble født, så han vet ikke om noe annet... Er vel som med 2 åringer flest... Begynnede trass og mange srell, Her har vi den siste tiden vasketskap, gulv og bord et par ganger, fordi han syntes det var en idè å fargelegge det. Oxo har han vannet lekene sine. Da vi oppdaget at en vannflaske var tom spurte vi: "Isaac, har du helt vann på gulvet"?. Hvorpå han svarte: "Ikke på gavemaskina mi" - herlig....

Han er så liten, men samtidig så stor. Snakker mye og er en topp pjokk. Synes litt synd på han for å få mange søsken tett, men man må jo bare huske på å gi han oppmerksomheten han trenger og fortjener... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...