annki83 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 katten heter neko (usikker på hvrdan det skrives er samboers katt) det betyr pus på japans. kaller hu bare pus te vanlig da. jeg hadde en nydelig dachs hund tidligere som het sofie. kalte hu ofte bare sofi.
Dotten Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Har 3 katter.... Tom, Julius og Cerrina Tom hadde en bror før som het Jerry men han ble dessverre påkjørt. Og før de igjen hadde vi Sussi som ble borte.... Men de tre vi har nå har vi hatt lenge heldigvis
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Umuligpus, men det har ikke passet på henne siden hun var et par mnd gammel. Burde heller hete Tålmodigpus for hun er den eneste som virkelig har tålmodighet her i huset, og til gjengjeld mye av det )
* 5 om dagen * Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 her i huset bor det 3 dovendyr.inne hele dagen og sover,og ute om natten. det er 2 rasekatter,og en "vanlig"huskatt. maine coon= Gucci. Somali= Mikkel. huskappen=Stumpen.(etter en ulykke,har har opperert bort halen) men han het rett etter ulykken Victor gråstump,men ble for tungvindt.
LizzyG Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Har en Kinesisk Nakenhund som heter Oscar og en Bullterrier som heter Stella:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 En helt svart pus som heter Zorro... Men samboern min kaller han for Maggot (på engelsk) haha..
Blåmandag¤ Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Nusse Bolla Frøken Kanin. Nusse Bolla altså, ikke Nussebolla.
Korse76♥ Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Cita, Beauty, Lucky, Rosa, Tulla, Buffy, Xy, Bianca, Frankie,Vegard, Kula og Stripa
Ranveig R Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Kattane våre er Precious (svart korthår, 7 år) Snooker (kvit m/litt svart LANGhår, 1 1/2 år) Hybelkaninane er så mange og formerer seg så fort at eg rekk ikkje å gje dei navn ;-p
Blind Gudinne Skrevet 20. november 2008 #19 Skrevet 20. november 2008 Reidar- er av typen mann. Hihi....
Gjest Skrevet 20. november 2008 #20 Skrevet 20. november 2008 Her i huset har vi et stykk svart, langhåret dyr ved navn Ronja.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 20. november 2008 #21 Skrevet 20. november 2008 blandingstispa (drever/beagle) heter Amy, skikkelig go voffs:)
EbbaLille c Skrevet 20. november 2008 #22 Skrevet 20. november 2008 pusekattene våre heter Leo og Lilli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå