Gå til innhold

Hei jeg er ny på dette forumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere, jeg sniker meg inn hit. :) Har vært og lest litt de siste dagene, nå må jeg poste litt også. Har såvidt begynt å prøve på nr 2. Et heller halvhjertet forsøk forrige måned, men denne måneden har jeg kjøpt eggløsningstest. Håper det skal sitte denne måneden, ser det er flere her som har prøvd i ett og to år, dere har min sympati!! Det må være lenge å vente.

Lykke til alle sammen! Håper vi alle får spirer til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen hit:) morsomt at det er så mange som skal prøve nå:)

Skrevet

Lykke lykke til :) Jeg er prøver i første pp (prøveperiode) så vi håper og håper. Jeg for min del hadde ikm igår (ikke kommende mens), og testet negativt igår, så mensen er nok på vei.

Skrevet

Så koselig da. Masse lykke til og velkommen inn hit. Jeg er en av de "gamle traverne" og har nå prøvd i over 2 år.....! Men vi har heldigvis ei snuppe på 3 år som satt på bare noen pp-er. Men ev. spire nr. 2 vil ikke.... :(

Håper dere får en flott julegave i år da :)

Skrevet

Heisann og velkommen inn hit til oss :-)

Er selv i 3 pp etter SA i august.

Masse lykke til!

Skrevet

Takk alle sammen! Så hyggelig med svar. :)

Vel, jeg er 35 så klokken tikker! Har en gutt på 2,5, så nå er det på tide med en til. Førstemann kom litt uventet, så derfor går jeg ut fra at det skal gå like lett å bli gravid nå... får tenke positivt og håpe på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...