Sivalur Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei alle prøvere, jeg sniker meg inn hit. Har vært og lest litt de siste dagene, nå må jeg poste litt også. Har såvidt begynt å prøve på nr 2. Et heller halvhjertet forsøk forrige måned, men denne måneden har jeg kjøpt eggløsningstest. Håper det skal sitte denne måneden, ser det er flere her som har prøvd i ett og to år, dere har min sympati!! Det må være lenge å vente. Lykke til alle sammen! Håper vi alle får spirer til jul.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 velkommen hit:) morsomt at det er så mange som skal prøve nå
EnJente_m_2Jenter Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Lykke lykke til Jeg er prøver i første pp (prøveperiode) så vi håper og håper. Jeg for min del hadde ikm igår (ikke kommende mens), og testet negativt igår, så mensen er nok på vei.
Dotten Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Så koselig da. Masse lykke til og velkommen inn hit. Jeg er en av de "gamle traverne" og har nå prøvd i over 2 år.....! Men vi har heldigvis ei snuppe på 3 år som satt på bare noen pp-er. Men ev. spire nr. 2 vil ikke.... Håper dere får en flott julegave i år da
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Heisann og velkommen inn hit til oss :-) Er selv i 3 pp etter SA i august. Masse lykke til!
Sivalur Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 Takk alle sammen! Så hyggelig med svar. Vel, jeg er 35 så klokken tikker! Har en gutt på 2,5, så nå er det på tide med en til. Førstemann kom litt uventet, så derfor går jeg ut fra at det skal gå like lett å bli gravid nå... får tenke positivt og håpe på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå