mamma_Christine Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 jeg lurer på hva det kan være, har hatt rødbrunt utflod siden igår kveld. Kjenner liv, er i uke 28+4. Noen som vet hva det kan være? Er førstemann så blir litt bekymra...
mamma_Christine Skrevet 20. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2008 Ingen som har noe forslag på hva det kan være? er bare litt bekymra
Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Hei! Har hatt det samme selv, om enn ikke så lenge av gangen. Uansett, hver gang dette har skjedd meg, har jeg ringt og snakket med jordmor/føden og bedt om råd. Det har endt med full sjekk hver gang, for alle tilfellers skyld. Slike småblødninger (ja det er blødning, men ikke frisk blødning) skal alltid sjekkes, - det kan være bagateller og helt ufarlig, men det kan også være tegn på at ting ikke er helt som det skal, selv om du kjenner liv i magen. Så var jeg deg, ville jeg ikke nølt med å ringe føden og forklart hva som foregår, så hjelper de deg å avgjøre hva som skal skje videre. De vil heller at du kommer til en sjekk for mye enn en for lite. Lykke til!
mamma_Christine Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 Fikk bare beskjed om å ringe legen imorgen jeg, men han er ikke der imorgen, så lurte på om jeg skulle ringe jordmor istedenfor isåfall da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå