Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg har jenta mi på 4 år hjemme. Hun skal få se tv fram til Dora har vært der. Elsker Dora og er helt med når det er på tv. Så vil jeg finne fram all service vi skal ha til helgen i barnedåpen og vaske det i oppvaskmaskinen, så er det rent og klart til helgen. Ellers ikke så mange planer. Kanskje vi går en tur ut, hvis vinden stilner litt..
ana baroma Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Tuppa og jeg er gressenker i fire dager, så tuppa skal til svigers i ettermiddag et par timer mens jeg har en visning. Skal forsøke å få smurt resten av lefsebunken, må bare handle smør og sukker... Vi tar vel en tur ut etterhvert, kanskje en liten tur til Lillesand i dag..? får se:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 så lenge som det snør slik som det jør nå, så skal jeg ikke ut med det første. Kanskje jeg blir inne å vasker, og baker litt, vi får se...
Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Etter å ha sjekket mailen (og bam nå ) er en dusj førsteprioritet, rakk ikke dusje i går kveld så håret mitt ser ut som et fugleskremsels... Ellers har vi ikke så mange planer idag tror jeg. Skal lage noe babymatporsjoner som skal fryses, nesten tom for flere ulike middagsalternativer til mini. I kveld skal jeg vel lete litt på nettet etter mulige stillinger jeg kan søke på etter hvert...og så skal jeg bestille meg kåpe i julegave fra samboer'n )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Nå holder jeg på å baker brød, og skal straks til med å bake kakebunner, som skal fryses ned til jul:))) Ellers så har vi snøstorm ute, så holder meg fortsatt innendørs:p
skorpionfruen Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Er akkurat kommet hjem fra jobb, skal å hente snuppa i barnehagen slik at hun får slappe av litt før hun skal tilbake i barnehagen igjen og feire bursdag. Da er dagen sånn høvelig gått, så da tenker jeg at det blir litt ryddings og sløving resten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå