Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er blitt bedt i bursdag i morgen, og alkoholen er jo selfølgelig også en gjest! men saken er den: skal jeg tørre å drikke ifall det kanskje har klaffet? har ikm om nøyaktig en uke.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Heisann Jeg har også ikm om ca 1 uke, og skal på fest i morgen... Jeg kommer til å ta en test på morgenen og sikkert en til på ettermiddagen, er de negative så kommer jeg nok til å drikke. Men helt sikkert litt mindre enn vanlig da....
Sivalur Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg har det samme 'problemet'... har eggløsning rundt disse dager, og skal på julebord både neste helg og helgen etter... Men tror jeg kommer til å ta en liten tår...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Må bare også legge til at dersom det viser seg at vi er gravide og har tatt oss en tår, så deler man ikke blod med embryoet før rundt uke 6 så det er uansett ingen fare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå