Gå til innhold

Modning/stikninger og lekkasje..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som føler at de lekker litt når det stikker som verst der nede? Jeg lekker litt, antar det bare er urin, er i hvertfall veldig små mengder. Men det hjelper liksom ikke at jeg akkurat har vært på do, eller at jeg kniper, får jeg stikninger og press, så kommer det noen dråper. Litt plagsomt å skifte klær hele tiden fordi man ikke vil lukte urin. Håper virkelig på å få igjen kontrollen etter fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet ikke jeg hvor lenge du har igjen, men det kan være fostervann. det kan lekke sånn. har du vondt ellers?

Skrevet

Jeg er i uke 35. Har ellers ikke noe vondt, bare fått litt hardere kynnere i det senere. Det er såpass små mengder, at om det skulle være fostervann så er det nok ingen fare tror jeg, det fornyer seg vel i løpet av døgnet? Men tror vel egentlig ikke det er fostervann, selv om jeg ikke kan vite..

Jeg tror egentlig ikke hodet er festet enda, så jeg tror at hvis vannet går nå, så kommer det nok ganske masse. Fødselen startet med vannavgang forrige gang, og da var jeg ikke i tvil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...