Gå til innhold

Er kjøttpølsa og sug lut samme person??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at kjøttpølsa ikke er pålogget hver dag (iallefall ikke gitt noe særlig lyd fra seg hver dag. MEN, når han først gjør det er sug lut også på plass! så det jeg lurer på er om at kjøttpølsa og sug lut er samme person siden de alltid er pålogget på samme tid og svarer på hverandres innlegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sug Lut; dette var en særdeles gjennomskubar måte å skape blest om dine egen person på.

Skrevet

Det kunne det godt vært. Men jeg var ikke ute av senga da dette ble lagt inn og driter langt i det.

Skrevet

hehe...:) jeg er HI og IKKE sug lut, men jeg lurer på om det kan stemme eller er jeg helt på jordet nå???

Skrevet

HAHA:D:D sug lut og kjøttpølsa= samme person med store behov for oppmerksomhet!!!!!!!!

Skrevet

STORE behov? Det gir jo inntrykk av at det er to peroner da;-)

Skrevet

Er det NOEN som ikke er sug lut da?

Skrevet

Det er jo gøy å tenke på!! har dere ikke sett de innleggene der de sitter og diskuterer med hverandre! er de en schizofren eller?? HAHA:D

BUSTET KJØTTPØLSA OG SUG LUT!!!

Skrevet

Føler dere dere friske, dere som sitter og spekulerer sånn?

Skrevet

Ja, jeg er DØDSFRISK altså!!! og jeg skal opprette 5 profiler og føre en diskusjon med de andre personlighetene!! kom igjen, la oss ta han!!!

Skrevet

Ikke bare er du blottet for enhver selvinnsikt, men du er dårlig på å legge sammen enkle regnestykker også.

Skrevet

Åja, hva er det med deg KaMa? skulle du egentlig holdt deg inne på kranglesiden kanskje eller er du også schizofren, eller kanskje du også er kjøttpølsa og sug lut????

Skrevet

Øh, hvem er det som egentlig legger opp til krangling og drittpreik her egentlig? Ja, det var dette med selvinnsikt da..

Skrevet

Kan dere være så snill å slutte å gi Kjøttpølsa æren for alt av frekke kommentarer? Det er flere hjerner der ute. Jeg er verken sug lut eller Kjøttpølsa, men har blitt beskylt for å være det. Ærlig talt, Kjøttpølsa er ikke SÅ god. Hårsåre white trash-mammaer som tar seg nær av alt, av den enkle grunn at de føler seg truffet.. Mange av dem her, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...