Gå til innhold

Hva er planene for dagen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må dessverre vaske huset:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynne å jobbe om 8 minutter...............

Skrevet

Sitte hjemme og bare slappe av foran pc'n og tv'n. Både jeg og sønnen på 6 mnd har blitt forkjølet og sitter her med feber.

Skrevet

Jeg skal pakke for vi er under en flytteprossess:(((

Gleder meg til å flytte men kunne vært foruten all pakking,kjøring,vasking osv:(((

Skrevet

Levre størsten i barnehagen, trene hesten og veie minsta på HS.... så har nok den dagen gått tenker jeg.....

Skrevet

I dag skal min mamma, passe tulla på 8 1/2 mnd noen timer, slik at storebror på 3 år, og jeg, kan gå på kafèbesøk, og feire, at det nå er en hel uke, siden han sluttet med smokken =)

Det blir stas o",)

Skrevet

har lillemor hjemme fra bhg i dag, så vi skal sløve en stund foran tv/pcen. så skal vi vakse litt klær og gulvet. også skal hun til allergi legen ( blir spennende), også er det storhandel:) så var den dagen "over".

Skrevet

Jeg skal være hjemme og pleie min influensa. Dette er min eneste fridag i manns minne, og jeg er syk. *juble*

Håpe formen er bedre til lille kommer fra bhg.

Ha en fin dag:o)

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

ååå, det var ett spm om dette fra før ja.... så ikke det jeg...

:)

Skrevet

Eg skal på skulen om ein times tid å ha om cytotoxic and embryotoxic drugs. Det blir jo litt spennende. Så skal eg ha klinisk biokjemi, men den vurderer eg å droppe, lærarane er så utrulig dårlige i engelsk.

Når eg kjem heim så blir det litt middag, litt kos med mallo, og så lesing til eksamen.

Skrevet

Isj, vaske huset skulle jeg også ha gjort...får dra over gulva i kveld, når poden er i seng.

Ellers skal jeg en snartur innom H&M, og så på barseltreff:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...