Bøggly Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Begynne å jobbe om 8 minutter...............
polarn & pyrene Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Sitte hjemme og bare slappe av foran pc'n og tv'n. Både jeg og sønnen på 6 mnd har blitt forkjølet og sitter her med feber.
Løven,fisken og vekten Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg skal pakke for vi er under en flytteprossess:((( Gleder meg til å flytte men kunne vært foruten all pakking,kjøring,vasking osv:(((
Zitro Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Levre størsten i barnehagen, trene hesten og veie minsta på HS.... så har nok den dagen gått tenker jeg.....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 I dag skal min mamma, passe tulla på 8 1/2 mnd noen timer, slik at storebror på 3 år, og jeg, kan gå på kafèbesøk, og feire, at det nå er en hel uke, siden han sluttet med smokken =) Det blir stas o",)
Gjest Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 har lillemor hjemme fra bhg i dag, så vi skal sløve en stund foran tv/pcen. så skal vi vakse litt klær og gulvet. også skal hun til allergi legen ( blir spennende), også er det storhandel:) så var den dagen "over".
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Jeg skal være hjemme og pleie min influensa. Dette er min eneste fridag i manns minne, og jeg er syk. *juble* Håpe formen er bedre til lille kommer fra bhg. Ha en fin dag:o)
Gjest .... ♥ ♥ ♥ .... Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 ååå, det var ett spm om dette fra før ja.... så ikke det jeg...
hit og dit Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Eg skal på skulen om ein times tid å ha om cytotoxic and embryotoxic drugs. Det blir jo litt spennende. Så skal eg ha klinisk biokjemi, men den vurderer eg å droppe, lærarane er så utrulig dårlige i engelsk. Når eg kjem heim så blir det litt middag, litt kos med mallo, og så lesing til eksamen.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Isj, vaske huset skulle jeg også ha gjort...får dra over gulva i kveld, når poden er i seng. Ellers skal jeg en snartur innom H&M, og så på barseltreff:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå