(0_o) Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 ...hentet ham tidlig i går fordi de ringte og sa at han bare sutra og hadde gjort det hele dagen. Han har ørebetennelse, men jeg har etter råd fra legen venta med å gi penicillin for å se om det gikk over av seg selv, noe det ikke gjorde. Så da begynte jeg å gi penicillin i går, han fikk to ganger (når han kom hjem og før han la seg). Virker som han er litt sutrete i dag og, og vil verken ha mat eller drikke. Men i fin form ellers.. Men det var han i går også, han var i perlehumør da jeg leverte ham i bhg i går morges, men fikk vite at han hadde stort sett sutra og grått hele dagen da jeg henta ham... Hva ville dere gjort? Levert i bhg og bedt de om å gi penicillin eller sett ann formen i dag og evt levert i bhg i morgen?
Løven,fisken og vekten Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg ville ha holdt han hjemme i dag og sett an formen hans
Mayken Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Snuppa vår har vært mye plaget med ørebetennelser og ut fra erfaring ville jeg holdt hjemme i dag og sett an formen til i morgen. Ikke godt å være i barnehagen når man ikke er i form, greit å være hjemme og slappe av en deg så kroppen får innhentet seg litt.
Pusur_mor Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Er ungen syk, så la ham få være hjemme. Hadde ikke tenkt tanken på å sende en liten unge i barnehagen med ørebetennelse. Han har det best hjemme i ro og fred og ikke i barnehagen, hvor det er mange som deler oppmerksomheten, og de er ute store deler av dagen. Dessuten tar ikke barnehagen ansvar for slik medisinering, n\bare til kroniske lidelser, og knapt nok det.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Dersom jeg visste at guttungen min hadde ørebetennelse, og han ikke ville spise/drikke, og i tillegg er sutrete, hadde jeg ikke vært i tvil om jeg burde hodt ham hjemme.
MintCondition Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Skjønner ikke at det er noe å vurdere en gang jeg, er ungen sjuk og sutrete, så skal han da slippe å være i bhg? Tenk med deg selv da, hadde DU orka å dra på jobb på en hektisk og støyende arbeidsplass, om DU hadde ørebetennelse...?
2SmåTroll Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Er dette noe og tenke på egentlig? Er ungen syk og har ørebetennelse så hold ungen hjemme.
Gjest Morn du Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Hold han hjemme. I tillegg til ørebetennelse, har han jo ikke spist og drukket på en stund. Energien holder ikke lenge da nei..
Gjest Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Jeg ville sett an formen i dag. Hvis formen er god og han er feberfri, er det ikke noe problem å sende med penicillinen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå