Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Det synes jeg stemmer ganske bra faktisk
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg er feit og ikke så mye snillere enn de tynneste jeg kjenner. Men mye hissigere er jeg. Så det tror jeg ikke på.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 prøver du å provosere kraftig med å bruke store bokstaver i overskriften så du er sikker på at noen skal se ditt lille rop om oppmerksomhet? Ynkelig.. Uansett, hvis du har oppfattet det sånn, så kan det være en forklaring (ikke at jeg tror det er noe i "teorien" din). Men da tynne/slanke jenter oftere er litt mer selvsikre enn overvektige jenter, kan de virke noe mer frempå, enn overvektige som kan være litt forsiktig og "snillere"... Men det er som alt, forskjell på folk.. kjenner frekke tykke, snille tynne og motsatt... Har aldri slått meg at det er en sammenheng der en gang!
mortilgutt Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Har du tenkt på om det med "snillast" KAN ha med kva sjølvtillit og -følelese ein har? At det kan ha med personligheten? Eg syns dette var ein idiotisk påstand! Det finst ikkje hald i det. Eg kjenner mange vanvittig snille "tynne" mennesker, og ikkje så "snille"/usympatiske tjukke folk. SÅ må ein hugse éin ting: Det er ikkje sikkert ALLE syns at dei DU syns er "snille"....altså så er dette VELDIG subjektivt.
Anne-B. Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Tja, rund og blid, tynn og sur? Det der går under generell pisspreik.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Tror det er ganske jevnt fordelt jeg, og det har vel ikke så mye med kroppstype og gjøre. Det har vel mer med person og gjøre. Jeg var feit før, men er tynn nå, og jeg tror ikke jeg har blitt mer eller mindre jævlig bare fordi om fettet forsvant! Håper da jeg er like snill nå som jeg var før. Har ikke fått noen klager.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Jeg blir for eksempel surere jo feitere jeg blir.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Jeg tror det stemmer bra,men pleier å ha et ganske "BRA" tempramang ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Nei, men stygge jenter er snillere enn pene jenter!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Feil!Jeg er pen,slank og SNILL:)
Anne-B. Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Hmm. Jo, det stemmer jo forsåvidt her også. Spesielt siden jeg vet at det kun er min egen feil.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Stakkars deg. Tenk å være så dum og uvitende. Hilsen slank og slem
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Kan du definera ordet "stygg", anonym 09.32? Ellers syns eg denne burde vore inne på kranglesiden
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Nei, det stemmer ikke. Men noe som stemmer er at feite jenter er feitere enn tynne jenter;)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Feite jenter er styggere enn tynne jenter mener du vel?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 Helt enig. Jenter med masse ekstra dinglende fett er noe av det ekleste jeg vet om..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #18 Skrevet 20. november 2008 He, he. Jeg er tynn men har likevel ekstra dinglende fett jeg. Vet om feite jenter som er veltrente og skikkelig faste i fisken.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #19 Skrevet 20. november 2008 HVORFOR DET???? Hater folk som provoserer for morro skyld...
FerdigFødaForAlltid Skrevet 20. november 2008 #20 Skrevet 20. november 2008 WOW, gratulerer med verdens dårligste innsikt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #21 Skrevet 20. november 2008 Hah..jeg har møtt på ganske så mange slemme feite jenter. Tror det har mye med selvtillit å gjøre. Noen av de føler kanskje de må trykke andre ned for å heve seg selv. Tynne jenter har som regel bedre selvtillit, og trenger da ikke være slemme me andre for å føle seg bedre!!! Meeeen, har møtt min del av slemme tynne jenter også. Så jeg tror det er uansett. Jenter er fæle mot hverandre uansett om vi er tynne eller tykke!
LilleBebinMammanSin Skrevet 20. november 2008 #22 Skrevet 20. november 2008 ja, dette var jo en idiotisk teori...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #23 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg er feit, men ikke bare det! jeg er også verdens vakreste og verdens snilleste:D
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #24 Skrevet 20. november 2008 Jeg er tynn, ærlig og frempå. Er sikkert en av de HI definerer som "sur". Men jeg er ikke sur. Jeghar vært like rett frem uansett vekt jeg. Kanskje til og med sur da jeg var overvektig, da var jeg veldig misfornøyd med kroppen alltid.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #25 Skrevet 20. november 2008 Feite personer er ikke snillere, de er bare dummere. Og til 50% av dere som følte dere truffet nå, djeesez, dere ER IKKE FEITE! Slutt med den gnålingen og sytingen, det er ingen som bryr seg! Feite personer bitcher på en helt annen måte, men de bitcher de og. La meg komme med noen eksempler: Feite personer som bitcher: Slår opp med "venninner" i gjesteboka på nettby fordi de la ut noen av filene deres uten lov. Deretter er det viktig å spamme loggen med dagboknotater, som eksempelvis høres ut som dette: "Det gjør så vondt.. man tror man stoler på noen, også vender vedkommende deg dolken i ryggen.. Why me?" (Sic!). Dette selvfølgelig for å raske til seg oppmerksomhet fra andre "venner" som spør hva som har skjedd. Oppskværingen skjer på nesten samme måte, gjerne allerede samme dag etter at ønske dose oppmerksomhet er oppnådd. Da er det viktig å kommentere hverandres filer og dagbokinnlegg og avslutte med "glad i deg, vennen.. friends for life <3". Stikkord: Internett, offentlighet, drama, oppmerksomhet. Tynne personer som bitcher: Venninna di har stjålet penger av deg. Du forteller henne nøyaktig hva du synes om saken, og dropper henne. Deretter går man hjem og gråter, advarer de andre venninnene dine mot henne og håper, håper, håper at de også dumper henne. Stikkord: Rett fram, følelser. Unngå å lage en scene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå