Gå til innhold

Snuppa og småtrollene


Anbefalte innlegg

Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Er du også våken i natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en rolig vakt på jobb, hva er din unnskyldning?

Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Obligatorisk skoleoppgave som må leveres imorra. Skulle ønske jeg fikk betalt for den, da hadde jeg kanskje hatt mer motivasjon!:P

Skrevet

Ser den, er litt mer motiverendes å jobbe når en vet en får noe igjen for det. Hva skriver du om?

Skrevet

LOL!

 

Det var verre! Da kan jeg ikke hjelpe heller!

 

Skrevet

Jobber på bofellesskap for eldre.

 

Er ikke mye menneske i morgen du da med andre ord etter så lite søvn!

 

Jeg sitter med en film på i bakgrunnen mens jeg småkoser meg på nettet! Godt med rolige dager også, og ikke bare dem hvor en løper fra en kommer til en går.

Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Dette tok sin tid, men nå er jeg ferdig med 50%. Orker rett og slett ikke mer akkurat nå så tenker det er best å sove litt...ting går treigt når man er trøtt.

 

Hadde digga å ha den der jobben...i alle fall på rolige netter!:P

 

Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...