Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er du også våken i natt?
2 boys & now pink Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Har en rolig vakt på jobb, hva er din unnskyldning?
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Obligatorisk skoleoppgave som må leveres imorra. Skulle ønske jeg fikk betalt for den, da hadde jeg kanskje hatt mer motivasjon!
2 boys & now pink Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Ser den, er litt mer motiverendes å jobbe når en vet en får noe igjen for det. Hva skriver du om?
2 boys & now pink Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 LOL! Det var verre! Da kan jeg ikke hjelpe heller!
2 boys & now pink Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Jobber på bofellesskap for eldre. Er ikke mye menneske i morgen du da med andre ord etter så lite søvn! Jeg sitter med en film på i bakgrunnen mens jeg småkoser meg på nettet! Godt med rolige dager også, og ikke bare dem hvor en løper fra en kommer til en går.
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Dette tok sin tid, men nå er jeg ferdig med 50%. Orker rett og slett ikke mer akkurat nå så tenker det er best å sove litt...ting går treigt når man er trøtt. Hadde digga å ha den der jobben...i alle fall på rolige netter! Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå