Suwa Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei. Jeg får ikke til å amme på en bra måte på grunn av puppene mine er alt for store. Når jeg sitter så ligger puppene mine i fanget mitt. Noen som vet om en bra måte?
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Hadde samme problemet så jeg lå på sida i senga eller sofaen (hadde bred sofa) og amma liggende. Brukte en liten klut under puppen og ansiktet til babyen i tillfelle det blei litt søl.
Suwa Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Hva gjør du når ikke du er hjemme da?
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Det var såpass vanskelig å amme sittende at jeg dro ikke særlig mye ut. Minstejenta ville ikke ta flaske eller noe som helst annet (prøvde kopp, hjelpebryst, skje...alt) og brukte 1 time på å suge og skulle ha mat hver 2. time. Sier seg selv at jeg var tvunget til å være hjemme. Hos venner fikk jeg selvsagt ligge der, men det fantes faktisk en kafé i Skien som hadde sofaer så fikk være litt sosial. Men jeg kunne også amme sittende hvis jeg hadde en hel dyne under babyen. Ammepute var ikke stor nok, men med en hel dyne gikk det på en eller annen måte...over et halvt år siden jeg slutta å amme, så husker ikke helt.
Suwa Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Takker for svar. Får prøve meg litt frem. Var det ikke mange som stirret når du ammet på kafé med så store pupper?
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Det praktiske med å ligge er at man kan dekke til seg veldig enkelt med et sjal. Man bare tar det over babyen og sin egen overkropp. Da får man et hulerom så babyen får nok oksygen samtidig som man selv ser hva som skjer, mens ingen andre ser noe!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå