:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 jeg hater denda mer intenst og betale parkeringsbøter. har hatt lappen i 2 år og har fått 4 parkeringsbøter..... en senest i går. ARG jeg må virkelig lære meg og parkere.. hehe men føles det ikke litt gått når alt er betalt og du vet at det som er igjen er til mat og bensin? det syns jeg altid er litt befriende.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Urk ja!!!! Men kan gi deg et tips....... avtalegiro!!! Da slipper du den sure jobben å legge inn alle tallene og se det at kontoen tømmes!!!! :S
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 kanskje jeg skal ha det. avtalle giro der jeg setter inn 500 kr i måndten i forventet bot også kan jeg parkere hvor jeg vil... haha.. :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 hehe..... autotrekk til kommunekassa?? hehe...... aånn abbonnementsordning? man kan parkere 10 ganger feil før bot? hehe....
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Æsj, det gjør jeg også! Men godt du starta denne tråden, for jeg tror forfallet på strømregninga er i dag, og da må jeg jo betale.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 hehe... tenk så mange penger jeg kunne spart.. hehe det hadde vært en fin ordning men kanskje skapt enda mer kaos i oslo by en det allerede er... hehe (det er der alle bøtene minne dukker opp, så jeg burde vel ta hintet og begyne og ta bussen)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 hehe.... skal du innafor ring 2 ihvertfall, så er det bare å begynne å ta bussen og t-bane ja! kommer fortere frem og du slipper parkeringstullet!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 hehe.. jeg vet ikke hvor ring 2 er hen en gang (kanskje jeg må begyne og lese på skiltene også) men det koster 41 kr med buss og tar 25 min til sentrum, så jeg kan jo busse ganske mange ganger for en bot med bompengering, bensin og parkeringsavgifter... hehe. i grunn er vel det lureste å bli hjemme, men det funker ikke altid.. hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Hehe.... skjelden det fungerer gitt! Ring 2 er forresten alt fra Carl Berner-Majorstua og nedover mot sentrum!
Banshee Skrevet 20. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2008 Jeg har nettopp betalt regninger for nesten 8000kr og da er det ikke snakk om de som jeg har på avtalegiro engang... *sukk* *banne litt til lånekassen som skulle ha 4000kr denne måneden*
2 boys & now pink Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Ja, er ikke kjekt å se hardt opptjente kroner og øre få vinger og flakse ut av kontoen før de har fått tørket vekk spindelvevet som finnes der inne... Sukk... Ikke lett for lommeboken å være på konstant diett!
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Jeg også... Men jeg har automatisk trekk på lønnsdato inn på regningskonto, og da blir det til at jeg ikke ser på pengene som "mine penger" lenger. Har tidvis postkasseskrekk og er alltid redd for hvor store regningene er, men når jeg har betalt dem er det så godt å se at det som regel var mindre enn jeg trodde, og at jeg faktisk hadde penger til dem=) Skulle kanskje fått e-giro da, siden det verste er å faktisk ÅPNE regningene... uff, jeg hater det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå