Gå til innhold

1 uke over

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen er jeg en ike over tiden..

begynner å irritere meg no.. for testet jo negativt på mandag..

men magen min er blit hardere.. så skjønner ingen ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du testet såpass seint med tuppa di, burde du få en lege time;o) sier det igjen jeg. Hehe

Skrevet

15 dager over for min del...og negative tester....så kjipt!!

Skrevet

ja det er skikkelig irriterende:(

håpe du får en posetiv test da=)

jeg testet ikke posetivt før i uke 11 med jenat mi.. så er mulig å kunne gå leenge hehe..

så derfor jeg ikke fikk noe posetiv tror jeg.. for har hatt uka til tiden i 1 år no.. så den kan ikke tulle seg no plutselig hehe.. ikke med symtomene jeg har..

men masse lykke til te deg=) skal krysse fingrne for deg=)

Skrevet

uke 11??? testet du negativt frem til da? elle viste du ikke t du var gravid?

jeg viste ikke at jeg var gravid med min 1 og var 12 uker på vei på 1. test ; ) Hadde mensen, så håpløst å vite...men nå er det ingen mensen og ingen sikre tegn på noe som helst....

Sennende å følge med deg og nå : )) Lykke til!!

Skrevet

jepp uke 11.. jeg hadde ikke tr heller di ukene hehe.. men syklusen var ikke helt med meg før etter jeg fikk hu her..

så testet 3 negative å trodde bare uka kom etterhvert.. men så ble jeg plutselig kjempe dårlig å kvalm.. å da testet jeg posetivt.. hehe..

er så irriterende å gå å vente på et svar hehe.. langt er du over tiden no da???

ja spennende å følge med deg oxo =)

takk for det og lykke til te deg oxo=)

Skrevet

huff...ja trasig denne ventetiden...er liksom i ingenmannsland...verken gravid eller prøver...bare venting....ingen IKM dato engang...er 15 dager siden jeg skulle hatt mensen...så 6 uker siden forrige mens...har ikke testet siden søndag, så håper jeg får billigtester i dag i posten så tar jeg en i morgen...hvis den er negativ, vet jeg ikke om jeg bestiller en legetime i morgen....kanskje de kan ta blodprøve for å få svar? men tar sikkert tid å få svar på det og....

stemte fødselsdatoen med de 11 ukene? At du hadde EL når du skulle? Tenker litt på d....HVIS jeg er gravid nå...er jeg 6 uker på vei eller har el vært altfor sen....? Hva tror du?

Skrevet

ja den stemte=) men gikk seff over termin da hehe..

aner ikke vi prøvde ikke å få unge vi det bare skjedde her. så sjekket ikke el osv..

å det samme er det no.. vi har ikke prøvd å bli gravide.. fo hu vi har er jo bare 13 mnd.. så ville jo vente litt... men blir spennende å se..

aner ikke jeg.. for å være ærlig har jeg ikke satt meg så inn i det der hehe.. jeg får uka å ferdig med det hihi... kanskje rart å høre men sant hihi ikke bryd meg om el osv..

Skrevet

ja noen trenger ikke prøve engang for å bli gravid : )

jeg har heller ikke kontroll på el og de greiene der, så ikke så lett å regne ut evt termin sånnsett.

Sikkert fint - men litt slitsomt i starten med 2 tette. fint å vokse opp m nær alder. Har du symptomer på ¨være gravid da?

Skrevet

ja vi tenkte jo på å ha 2 år mellom...

men den tanken forsvant siden vi skal gifte oss hehe.. er jo ikek før i 2010 så rekker fint få en baby til hhe..

ja jeg er kvalm, trøtt, halsbrann, oppblåst mage hard/myk mage, mye på do oxo sulten heeele tiden.. og rett og slett utrolig mye luft i magen hehe.. sist svangerskap var jeg bare kvalm i en uke...

å disse symtomene jeg har no har jeg hatt i 2 eller 3 uker..

Skrevet

2 år er jo fin forskjell ja : ) jeg får 7 år mellom mine ; ) men men...

du har jo mange symptomer ! høres gravid ut spør du meg!!

jeg fikk testen i posten her nå...tok en med det samme...negativ igjen!! Leeeeiii!!! Har lite symptomer, og de jeg har kan være alt annet ! fryser mye, småkvalm etter mat,sviing nederst i magen, lit kløe på puppene er dukket opp i dag....kan være bh sin skyld...

symptom jeger de lux : D

Skrevet

åå irriterende:( håpe du får svar på hva det er .. ikke noe særlig å gå å vente...

oki liten appåklatt da=) det er koslig. hehe..

ja øler meg gravid oxo heheh

Skrevet

Ja hadde vært stor stas m en attpåklatt...men ser ut til at det tar sin tid å få en da ; ))

Heldig du er med masse symptomer iallefall : ) får sikkert positiv test snart du : D

Skrevet

bare å være tålmodige så skjer det når en ikke venter det hehe..

sånn her værtsfall=)

ja blir spennende.. har bestilt tester på nett no. så håper di kommer snari hehe..

Skrevet

vil bare oppdatere litt...

tr har enda ikke kommet hos meg.. er no 11 dager over.. men har heller ikke testet på 1 uke..

skal teste så fort jeg får testene i posten hehe.. håper di kommer no i dag eller i morgen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...