StineMor_2007_ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 i morgen er jeg en ike over tiden.. begynner å irritere meg no.. for testet jo negativt på mandag.. men magen min er blit hardere.. så skjønner ingen ting..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Siden du testet såpass seint med tuppa di, burde du få en lege time;o) sier det igjen jeg. Hehe
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 15 dager over for min del...og negative tester....så kjipt!!
StineMor_2007_ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 ja det er skikkelig irriterende:( håpe du får en posetiv test da=) jeg testet ikke posetivt før i uke 11 med jenat mi.. så er mulig å kunne gå leenge hehe.. så derfor jeg ikke fikk noe posetiv tror jeg.. for har hatt uka til tiden i 1 år no.. så den kan ikke tulle seg no plutselig hehe.. ikke med symtomene jeg har.. men masse lykke til te deg=) skal krysse fingrne for deg=)
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 uke 11??? testet du negativt frem til da? elle viste du ikke t du var gravid? jeg viste ikke at jeg var gravid med min 1 og var 12 uker på vei på 1. test ; ) Hadde mensen, så håpløst å vite...men nå er det ingen mensen og ingen sikre tegn på noe som helst.... Sennende å følge med deg og nå : )) Lykke til!!
StineMor_2007_ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 jepp uke 11.. jeg hadde ikke tr heller di ukene hehe.. men syklusen var ikke helt med meg før etter jeg fikk hu her.. så testet 3 negative å trodde bare uka kom etterhvert.. men så ble jeg plutselig kjempe dårlig å kvalm.. å da testet jeg posetivt.. hehe.. er så irriterende å gå å vente på et svar hehe.. langt er du over tiden no da??? ja spennende å følge med deg oxo =) takk for det og lykke til te deg oxo=)
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 huff...ja trasig denne ventetiden...er liksom i ingenmannsland...verken gravid eller prøver...bare venting....ingen IKM dato engang...er 15 dager siden jeg skulle hatt mensen...så 6 uker siden forrige mens...har ikke testet siden søndag, så håper jeg får billigtester i dag i posten så tar jeg en i morgen...hvis den er negativ, vet jeg ikke om jeg bestiller en legetime i morgen....kanskje de kan ta blodprøve for å få svar? men tar sikkert tid å få svar på det og.... stemte fødselsdatoen med de 11 ukene? At du hadde EL når du skulle? Tenker litt på d....HVIS jeg er gravid nå...er jeg 6 uker på vei eller har el vært altfor sen....? Hva tror du?
StineMor_2007_ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2008 ja den stemte=) men gikk seff over termin da hehe.. aner ikke vi prøvde ikke å få unge vi det bare skjedde her. så sjekket ikke el osv.. å det samme er det no.. vi har ikke prøvd å bli gravide.. fo hu vi har er jo bare 13 mnd.. så ville jo vente litt... men blir spennende å se.. aner ikke jeg.. for å være ærlig har jeg ikke satt meg så inn i det der hehe.. jeg får uka å ferdig med det hihi... kanskje rart å høre men sant hihi ikke bryd meg om el osv..
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 ja noen trenger ikke prøve engang for å bli gravid : ) jeg har heller ikke kontroll på el og de greiene der, så ikke så lett å regne ut evt termin sånnsett. Sikkert fint - men litt slitsomt i starten med 2 tette. fint å vokse opp m nær alder. Har du symptomer på ¨være gravid da?
StineMor_2007_ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2008 ja vi tenkte jo på å ha 2 år mellom... men den tanken forsvant siden vi skal gifte oss hehe.. er jo ikek før i 2010 så rekker fint få en baby til hhe.. ja jeg er kvalm, trøtt, halsbrann, oppblåst mage hard/myk mage, mye på do oxo sulten heeele tiden.. og rett og slett utrolig mye luft i magen hehe.. sist svangerskap var jeg bare kvalm i en uke... å disse symtomene jeg har no har jeg hatt i 2 eller 3 uker..
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 2 år er jo fin forskjell ja : ) jeg får 7 år mellom mine ; ) men men... du har jo mange symptomer ! høres gravid ut spør du meg!! jeg fikk testen i posten her nå...tok en med det samme...negativ igjen!! Leeeeiii!!! Har lite symptomer, og de jeg har kan være alt annet ! fryser mye, småkvalm etter mat,sviing nederst i magen, lit kløe på puppene er dukket opp i dag....kan være bh sin skyld... symptom jeger de lux : D
StineMor_2007_ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2008 åå irriterende:( håpe du får svar på hva det er .. ikke noe særlig å gå å vente... oki liten appåklatt da=) det er koslig. hehe.. ja øler meg gravid oxo heheh
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Ja hadde vært stor stas m en attpåklatt...men ser ut til at det tar sin tid å få en da ; )) Heldig du er med masse symptomer iallefall : ) får sikkert positiv test snart du : D
StineMor_2007_ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2008 bare å være tålmodige så skjer det når en ikke venter det hehe.. sånn her værtsfall=) ja blir spennende.. har bestilt tester på nett no. så håper di kommer snari hehe..
StineMor_2007_ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. november 2008 vil bare oppdatere litt... tr har enda ikke kommet hos meg.. er no 11 dager over.. men har heller ikke testet på 1 uke.. skal teste så fort jeg får testene i posten hehe.. håper di kommer no i dag eller i morgen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå