Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Ville dere delt hus med foreldrene deres? Samme hus, men leilighet til foreldrene i underetasjen? Jeg er virkelig betenkt her......
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Nei. Hvertfall om du gjør deg avhengig av at det må bli sånn i lang tid. Ville også øvd litt. Hytteturer, felles ferier osv.
Sånn kan det gå Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Om du er betenkt, ikke gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå