Gå til innhold

hvorfor klarer jeg ikke å glede meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for å beholde barnet i magen, er 8 uker på vei. VELDIG uplanlagt.

Har ett barn på 15 mnd fra før.

Jeg er bare 21 år med ingen utdannelse, heller ikke jobb enna nå som småen er nettopp begynt i bhg.

Jeg synes alt dette blir for dumt, og flaut ovenfor alle andre som kjenne rmeg, Jeg må tilogmed gå igjennom dette aleine kanskje, siden det er litt opp og ned med BF. Han har sine problemer som da går utover oss hjemme.

Ble ett syte innlegg, men lurer på om det noen som har råd eller tips? Noen som kanskje har gått igjennom det samme?

Føler det er det riktige valget å beholde, uten tvil. Men hvorfor er ikke gleden der? jeg vil så gjerne glede meg over det, men jeg klarer det ikke...

Takk for at du bare orket å lese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei-)

ville bare si at jeg håper det ordner seg med jobb, og at du etterhvert vil glede deg over graviditeten...har du familie i nærheten som kan hjelpe deg hvis du blir alene?

ikke tenke på hva alle andre vil tenke, det viktigste er at du kjenner at dette er riktig for deg..den lille spiren kommer til å være takknemlig for valget ditt, og småen du har fra før vil ha et søsken å leke med i årene framover;-)

lykke til *klem*

Skrevet

Hei...Jeg syns absolut du tar et godt og riktig valg, selvom jeg vet at du kanskje kommer/eller har det tøft !!! Det er sikkert lettere for deg å ta et valg nå som du allerede er mamma fordi du vet at det er helt fantastisk :)

Men de rådene jeg kan gi deg...Er å være veldig konsekvent (på en god måte hvis du skjønner) med barnet ditt som du har nå, jeg sier ikke at du er det men å begynne å ha regler å få det til å høre når du sier en ting...lover ting blir mye mye lettere senere når du har to barn(jeg angrer ikke at jeg begynte ganske tidlig med barnet mitt),

Har du ikke gode venner/god familie som kan støtte deg og hjelpe deg med barna f.eks??

Kan ikke du prøve å få deg en liten jobb, sånn at du ihvertfall får greie fødselspenger??:)Sykehjem eller noe hvor du kan skrive deg opp på vakter når det passer deg??

Ta en dag om gangen og dette kommer sikkert til å ordne seg...Jeg tror at du bare trenger litt tid, så kommer den gleden etterhvert...

Masse lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...