*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 For dere som IKKE står på listen, skriv dere på under så legger jeg dere inn:o) *Silje*spiresnart*31pp Navn: Silje Alder: 21 Status: Forlovet og vært sammen siden mars 04 Prøvd: 31 mnd Barn: Prøver på vår første. kathie85 Navn: Katrine Alder: 22 Status: Samboer i to år, sammen i 3 Prøvd: To uker... og mensen er en uke forsen, så kanskje fått til Barn: Prøver med vårt første håperhåper81 Navn: Elise Alder:27 Status samboer Prøvd: 10mnd Barn: Prøver aktivt med vårt første Solisolden Navn: Monica Alder: 25 Status: samboer Prøvd: 2 mnd Barn: prøver med vårt første. Bor i Haugesund *hopeful87* Navn:Hanne Alder: 21 Status:Samboer Prøvd: Akk slutta på pilla,så venter på normal mens syklus Barn: Har ingen fra før av.. monca*84*ønsker-8pp♥ Navn: Monica Alder: 24 Status: Samboer, Vært sammen 3år nå i julen... Prøvd: Veldig snart 1 år, i jan Barn: Bare en 4beint en, men ønsker sårt mitt første 2beinte... Solsikke :-) Navn: Kari Alder: 30 Status: gift i 10 år Prøvd: i 2 år, hadde en SA for et år siden Barn: 2 gutter Elle melle deg fortelle Navn: Kathrine Alder: 24 Status: Samboer Prøvd: 1 måned Barn: 1 mammas lille prins navn: Marthe Alder: blir 29 i desember status. samboer Prøvd: Ikke begynt enda, slutter på pilla i disse dager, håper på klaff i nyttårshelga. Barn: 1 gutt på 4,5. Sunnmørsdama Navn: Klara Alder: 29 Status: Samboer i 2 år Prøvd: Nettopp sluttet med p-ringen, skal starte prøvingen neste syklus Barn: 1 barn fra før. *dreamer* 23pp Navn: Silje Alder: 22 Status: Samboer, vært sammen siden mai 03 Prøvd: Snart 2 år Barn: Prøver på første venter-på-deg Navn: Lisa Alder: 25 i november Status: Samboer snart 2 1/2 år. Prøvd: Nettopp startet aktiv prøving, men sluttet på pilla juletider i fjor.. Barn: Prøver på vår første. Bor i Rogaland susi_vanessa06+en i 09?? Navn: Susanne Alder: 21 år Status: forlovet og vært sammen siden okt 03. Prøvd: 5 pp no.. Barn: prøver på nr 2 Bor i Hordaland:) ch_88 Navn: Caroline Alder: 20 Status: samboer, vi har nettopp bygget hus:D Prøveperiode: 1 pp Barn: ingen Victoria - m/babyønske! Navn: Victoria Alder: 20 Status: Samboer Prøvd: 15. pp Barn: Prøver på første her òg! Marihøna86 - 2pp Navn: Maria Alder: 22 år Status: Forlovet og vært sammen siden mars 06 Prøvd: Snart lange tre sykluser Barn: Prøver på vårt første. Han har ei datter på 3 1/2 år fra før Bosted: Vestfold malla85 Navn: Maria Alder 23 år Status: Samboer, vært sammen i 3 år Prøvd: 10 måneder Barn: Prøver på første Bosted: Finnmark jollybaby Navn: Marie Alder: 29 Status: Gift, hehe- det var rart å skrive. Vært gift i 1 mnd Prøvd: 7 mnd Barn: 2 som kom på kjøpet. Ferdig pakke;-) Vil gjerne ha en lillebror eller søster... *mitt største ønske* Navn: Maria Alder: 25 Status: Samboer, vært sammen i 5 år <3 Prøvd: Er nå inne i 22 pp Barn: Vi prøver på vår 1, håper spira sitter snart!!! ny83 navn: anne alder 25 status samboer, vært sammen i 3,5 år prøvd siden jan 07, vært gravid, men mista i uke 18, 8pp siden jeg mista. Veumjenta Navn: Trine Alder: blir 26 i desember Status: Forlovet, vært sammen siden sommer 2003 Prøvd: Aktivt siden mai 2008 Barn: Prøver på vår første Nusken *prøver* Navn: Margrethe Alder: 23 Status: Gift siden juni 06, sammen siden juni 03 Prøvd: 28pp Barn: Dette er første.... Kazaya 5pp Navn: B Alder: 30 Status: Gift siden aug 99 Prøvd: 5pp Barn: 2 fra før, 1 jente og en gutt blirjegsnartmamma.blogspot.com Navn: Michelle Alder: 22 Status: Gift siden august 07, vært sammen siden sept. 06 Prøvd: 11 mnd Barn: Prøver på vår første. Jeg begynner "nesten" å bli en av de som har vært her en stund Men likevel ny iforhold til SIlje feks åja, det glemte jeg.. Pga feil i syklusene er jeg bare i 4pp.. *KiNaRiAd*EngelenAileen* Navn: Kine Alder: 26 Status: Gift i 4,5 år. Prøvd: Leter etter første eggløsning etter fødsel :-) Barn: Ei jente og en gutt + engelen Aileen. 3 barn altså *ønsker* Navn; Lisa Alder; 24 Status: Gift Prøvd: Alt for lenge .. Er vel i pp 18 eller 19.. Mistet tellingen, og hadde bestemt meg for en god stund siden å holde meg unna forumet .. Men er nå her å sniker likevel, så da kan jeg vel skrive litt også .. Er på overtid (som vanlig..) .. og tror det er noe på gang (som vanlig).. Lei, lei, lei! Nå har jeg lovd meg å ikke teste før jeg får de testene jeg har bestillt på billige-tester... Barn: En gutt på 4,5 år meg & lille vampyr Navn: Mona Alder: 27 Status: Gift siden februar 2007 Prøvd: i en 3-4 pp nå Barn: ja, en sønn på 2 år. 4pp-baby09?? Navn: M.G Alder: 21 Status: Forlovet og samboer, vill gifte oss etter vi har fått en jr. =) Vært sammen i 7år... <3 Prøvd: 4pp, etter MA i uke 12 i april Barn: har ingen enda, men ønsker oss mange =)<3 AnnC 18.pp! Navn: Ann-Christin Alder: straks 21 Status: Forlovet/samboer <3 Prøvd: i 18 pp... skal begynne på pergo nå.. Barn: prøver på den første:) jeg ei en av dem som har vært her inne i halvannet år..! Gurinevilhaspire Navn: Stine Alder: Ble nettopp 26 Status: Giftet meg 1. mars, vært sammen i 4 og et halvt år. Prøvd: Dette er første pp. Barn: Ingen, prøver på 1:) bror/søster? Navn: Heidi Alder: 26 Status : Samboer, datter på snart 2 år, 1pp på andremann maimora_2pp Navn: Iselin Alder: 24 Status: Samboer, 2 år. Prøvd: 2 pp Barn: 1 ida_hs Navn:Ida Alder:22 Status:Gift 1år, vært sammen i 5 Prøvd:2 uker Barn:Prøver på vårt første:) rima Navn: Rikke Alder: 30 Status: Gift i 6 år Prøvd: Sluttet på minipillen for en måned siden... Barn: Jente på 3 1/2 fra før nygift87 Navn: Veronica Alder: 21 Status: Gift siden Juni 08. Sammen i 7 år Prøvd: Akkurat begynt:o) Barn: prøver på vårt første Elva Navn: Susanne Alder: 22 Status: Forlovet, samboer og vore sammen i 4,5 år. Prøvd: 11 mnd Barn: Ingen enda Gamle erteposen Navn: Erteposen Alder: 30 Status: mann Prøvd: første gang med hormoner Barn: 2 gutter fra før. Fru Hansen -81 Navn: Fru Hansen Alder: 26 Status: Gift Prøvd: 6 mnd Barn: Prøver på vår første. *Lykkeliten* Navn: K Alder: 22 år Status: Samboer, vært sammen i 6år. Prøvd: Siden des..07. Barn: 1 gutt på 2år.. Stemonster Navn: Sofie Alder: 24 1/2 år (enda så ung at det halve må være med ) Status: Samboer i 2 år, sammen i vel 5. Prøvd: Ikke aktivt Barn: Ingen felles, han har en som vi deler. Gressenke. Første gang han egentlig er hjemme så det kan klaffe. Litt uenig om når det passer med barn, men enig om null prevansjon. Så lar vi naturen gå sin gang. Grei avtale det godklumpen & meg + spire?? Navn: Lise Marie Alder: 21 Status: samboer i 3 år Prøvd: ikke med vilje før denne mnd Barn: 1 jente på 13 mnd petra Navn: Karen Alder: 25 Status: Gift, traff hverandre i 2002 Prøvd: 1 mnd Barn: 1 gutt på snart 15 mnd spireidagtakk Navn: Heidi Alder: 22 Status: Gift, igjen i juli 2008 Prøvd:3ar men 5pp men den nye mannen Barn: Ingen men haper Rotte-mamma Navn: Linn Hege Alder: 21 Status: Samboer Prøvd: 0 dager Barn: Verdens søteste gutt på 5 år. ♥ Minstemann ♥ Navn: Cathrine Alder: 32 Status: Gift Prøvd: 3 pp Barn: Ingen felles. Jeg har 2 fra før på 5 og 8 år. EtLiteHåp♥ Navn: Rita Alder: 24 Status: Samboer Prøvd: Første pp etter pilleslutt Barn: 0, men en herlig Rottweiler på 1 1/2 år:) ~LilleKnøtt~ Navn: Kristine Alder: 25 Status: forlovet Prøvd: ikke startet helt enda,men er der snart.. Barn: sønn på 20 mnd. Blueberry Navn: Elise Alder: 23 Status: Samboer Prøvd: Akkurat begynt, men mangler mens:/ Barn: Sønn på 14mnd Prøver igjen:) Navn: Thea Alder: 31 Status: kjærester som leiter og leiter etter fint hus... Prøvd: 1 PP Barn: 2 SuperKlar86 Navn: Lene Alder: 22 Status: Samboer Prøvd: 4pp, 1 SA, nå 2 pp Barn: ingen ennå ! pernille85 Navn: Pernille Alder: 23 Status: Samboer, vært sammen i snart 8 år Prøvd: Er på 1. pp Barn: 1 hund tuninna ♡ Navn: Tuva Alder: 23 Status: Samboer Prøvd: 2pp Barn: Jente på 5 år Maja08 Navn: Maja Alder: 33 Status: gift Prøvd: ikke startet helt enda,men er der snart.. Barn: to døtre, en på 10 og en på 1 cec26 Navn: Cecilie Alder:29 Satus: Gift i 3 år,vært sammen siden vi var 15 år;) Prøvd: 1 pp Barn: To gutter, en på 3 1/2 år og en på snart 2 år.. Grysom Knut-Elias 1pp Navn: Gry-Wenche Alder: 22 Status: lykkelig gift, har vært sammen siden jeg var 16 og han 22 <3 Prøvd: 1 pp men mangler el igjenn så det blir nok dobbel pergo etter jul.. Barn: det tok 35 pp 3 sa og 1 ma men nå har vi en flott liten gutt på 3 måneder<3 Aiva Navn: .. Alder: 30 Status: Sammen i 8 år, gift i 1 år nå Prøvd: 6 måneder Barn: Ingen foreløpig.. hijo16 Navn: Emilie Alder: 28 Status: Nygift Prøvd: i 3 uker... Barn: Ingen enda.. Emmj Navn: Mary Jane Alder: 20 Status: Samboer i 5 år Prøvd: 1. pp Barn: Sønn på 2,5 år. Lones mamma Navn: Ingunn Alder : 34 Status: Gift i over 4 år, sammen i 5,5 år Prøvd: 6. pp Barn: Datter på 20 mnd Ella Navn: Ella Alder : 26 Status: Gift Prøvd: 1 pp Barn: Ingen Skrulla86 Navn: Monica Alder : 22 Status: Samboer Prøvd: 1 pp Barn: Ingen Loppa Navn: Marlene Alder:20 Status: Forlovet med verdens herligste:) Prøvd: siden april 08 Barn: prøver på vårt første, men har to herlige katter som er som to små barn i våres hjerte;) Mina's mamma;) 1.pp navn: Stine Alder: 19 år Prøvd: 1. pp:) blir spennende å se om det klaffer fort:) Barn: en jente på 1 år:) babyboom84 navn: aina&gubben alder: 24 status: samboer i 4 år,vært kjærester i 8 år. prøvd: aktivt i litt over 1 år begynt med pergo nov 08 barn: ingen barn,men ei kosete pusi ifie Navn: ifie Alder: 30 Status: samboer Prøvd: er i 1.pp Barn: 1 håper på liten spire navn: håper på liten spire alder: 28 status: samboer/forlovet prøvd: er i 6 pp barn: 1, satt på "første forsøk". skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid nååååå!!! emilie navn: emilie alder: 20 samboer i 4 år prøvd sian mai(har ikkje talt pp, vil ikkje stresse) barn: 1 hund og 2 katter WhiteAngel *Wannabemama* 10pp Navn: Marita Alder: 20 år Status: Forlovet og vært sammen siden okt 03 Prøvd: Dette er 10 pp Barn: Prøver på vårt første. Bosted: Trøndelag MaMia Navn: Tonje Alder: 23år Status: Forlovet og vært sammen i 2 år Prøvd: nettopp inn i 3pp, men prøvd siden juli 08 (syklustull) Barn: Ingen felles, men han har et barn fra tidligere. Anja83 Navn: Anja Alder: 25 år Status: Samboer i 4 og et halvt år. Jeg har ei datter på 8 år fra tidligere forhold. Prøvd: 1 år og 8 mnd. tegneseriedama Navn: nødt å være litt mystisk siden jeg har familie her som ikke vet at vi også prøver;-) Alder:34 Status:gift Prøvd:13pp... Barn: prøver på første vi da... solstråle Navn: Camilla Alder: 26 Status: Gift Prøvd: 2 mnd Barn: En 5-åring og en 2-åring jobber med saken Navn: Ingrid Alder: 30 Status: forlovet Prøvd: siden mai 2008 (1 sa) Barn: en gutt lillevinge Navn: Kristin Alder: 26 Status: forlovet, vært sammen siden mai 2001 Prøvd: siden august 2008 Barn: nei ♡ Bella- klar for mere gulp♡ Navn: Isabelle Alder: 25 Status: samboer ( vært sammen siden mai 2002) Prøvd: siden september 2008, ble gravid, endte i SA i uke 8-9, prøver igjen nå. Barn: jente 06 Meg og lille snuppis*080206 Navn: Monica Alder: 32 Status: Gift i 1 år =) Prøvd: 1 mnd (1 pp) Barn: Prøver på nr 2. Har ei lita jente på 2 år og 9 mnd =) 09baby? - 12 pp , 1 SA - Navn: Hege Alder: 21 Status: Samboer og forlovet Prøvd: 12 mnd ! (1 sa) Barn: Prøver med vårt første. Noen som er i samme situasjon , send gjerne meld :-) Små Einsteins Navn:Linn Alder:26 Status:samboer i 4år Prøvd:Nettopp begynt med aktiv prøving nå, men slutta på pilla for noen mnd siden. Barn:En jente på 3år. Bosted:Ski nr3 snart? Navn: Eli Alder: 35 Status: gift i 10 år, sammen i 20... Prøvd: 1pp, dumme dumme tr kom i dag Barn: 2, jente 10.5 og gutt snart 7. Anså meg som ferdig med små, men har en babysyk mann som har fått viljen sin:-) lillemy*prøver Navn: Gro Marit Alder: 26 Status: Samboer, Vært sammen 2år straks Prøvd: 1 PP nov08 Barn: Prøver på vår første..
Dilldall Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg vil gjerne at du oppdaterer min presentasjon! Marihøna86 Navn: Maria Alder: 22 år Status: Samboer (forlovet), vært sammen siden mars 06 Prøvd: Siden august 08 Barn: Prøver på vårt første. Han har ei datter på 4 fra før Bosted: Vestfold
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Tiit- 1 SA Navn: Trude Alder: 33 Status;forlovet, snart gift (mai 09) Prøvd: juni 08, 1 SA i okt Barn: Første for oss begge to Er fra Østlandet
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Samsyn og lille Camilla Navn: Synnøve Alder: 33 Status: Gift Prøvd: sluttet på p-pillen i juli08, SA august 08, Barn: Ei herlig jente på 18mnd
*LillaMeg* Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Navn: Litt hemmelig dette, og mange kjente her.. hehe. Alder: 21 Status: Samboere på tredje året.. Prøvd: Ny i dette, akkurat begynt og prøve.. Barn: Prøver på vår første..
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 navn: pernille alder: 24 status: gift i 2 år, sammen i 5 prøvd: 1 pp Barn: en nydelig sønn på 15 mnd =)
Bråksilla og lille pille Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Navn: Helle Alder: 21 Status: Gift i snart 2 år Prøvd: 2pp Barn: Ei jente 2009 sammen,og en gutt 2001 som kom på kjøpet...
grace&hope Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 grace&hope Navn: "Grace" Alder: 26 Status: Gift Prøvd: Er i 15pp nå Barn: Nei
lovise78 Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Lovise78 -1pp Navn: Lovise Alder: 30 Status: Samboer, snart vært sammen i 3 år. Prøvd: Er i første prøveperiode nå:-) Barn; Ingen fra før.
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Ønsker 1 til Navn:Ønsker 1 til Alder:29 Status: Samboer Prøvd: 4 pp Barn: en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå