Gå til innhold

Noen som har dette??? Kraftige luftsmerter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siste døgnet hatt kraftige smerter nede i magen/nedenfor navlen.. Regner med det er luft i tarmene som har satt seg fast..??.. Noen andre som har d slik? Er i uke 34, var på svangerskapskontroll i dag, og alt var fint..

Men etter det økte smertene på..får liksom ikke ut noe luft da så føler meg helt sprengt der nede... Noen som vet hva dette kan være? Eller har hatt det samme selv?? Problemer med å bevege og bøye meg, og å klutche på bilen er jævlig vondt.... hehe....merkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen????

Skrevet

Er førstegangs selv, men er jo ikke så rart at man får skikkelig luftsmerter! Tarmene jobber jo tregere og hormonene gjør at det blir produsert mer gass. Får bare holde deg i så mye bevegelse du klarer og drikke så mye vann som mulig. Biola/Kulturmelk er også bra for systemet :)

Skrevet

Ja.. jeg har også det. kjempe vondt :s skal også ha førstemann og har konkludert at de smertene jeg har er luft/forstoppet system. for meg har det hjulpet med fiber og youghurt. Så du kan jo alltids prøve det :):)

Skrevet

Ser på et annet innlegg her at det kan være bekkenløsning! Smertene jeg har minner iallefall om d som blir beskrevet her inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...