Dozer Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 http://heddaogfroya.blogspot.com/ hvis noen vil se og kommentere meg! Og legge oss til som venner, skjønner ikke helt hvordan det fungerer men det finner jeg sikkert ut!
Slalotte Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Dette får du til etter hvert.. Må alltid lære nye ting vettu Søte jentene dine var da
Dozer Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Kjennes ut som om jeg er den siste til å lage meg en, men er jeg så absolutt ikke smart på sånne ting! Men tusen takk
Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Du er tydeligvis smartere enn meg.. for jeg må spørre deg hvordan du fikk til bildet øverst på siden?? Når jeg laster opp et bilde sånn så blir det GIGANTISK! Hvordan får du det mindre?? Fin blogg!
Dozer Skrevet 19. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2008 når jeg skulle laste opp bildet sto det noe om å tilpasse bildet....enten før du finner bildet eller etter du finner det på PC`n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå