Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften?

Anbefalte innlegg

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

Vi har stort sett ribbe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pinnekjøtt,kålerabistappe og poteter:D

Skrevet

Mat.

Jobber du for Statistisk Sentralbyrå eller no?

Skrevet

Annenhvert år med ribbe og pinnekjøtt :)

Skrevet

ribbe med tilbehør og riskrem til desert.

Skrevet

Ribbe, julepøler og medisterkaker!:)

Også Riskrem og julekaker til dessert:)

namnam!

Skrevet

Vi har oftest både ribbe og pinnekjøtt ;-) Er vant til det hjemmefra fordi mor og far hadde forskjellig hjemme.

Skrevet

ribbe, mediserkaker, sosiser, skinkestek, kalkun og masse masse tilbehør. det er ikke plass på bordet. men det som er råttent gjort er at alle 5 har vær sin rett, men når jeg som person nr 6 kommer og sier at jeg vil ha pinnekjøtt så blir moren min sur og sier at jeg får greie meg med det som er. hva slags rettferdighet er det? (hehe)

Skrevet

Ribbe, skinkestek, medisterkaker, medisterpølser, surkål/rødkål, poteter og hjemmelaget brunsaus. Karamellpudding til dessert, med krem! Kaffe og småkaker/julekaker senere på kvelden. Gleder meg til jul! :-)

Skrevet

Pinnekjøtt her i gården!

Skrevet

Pinnekjøtt, ribbe,medisterpølser og medisterkaker m/tilbehør. Alltid riskrem til dessert!

Skrevet

Ribbe og pinnekjøtt. Stor familie, så det er sjeldent rester.

Skrevet

Vi spiser som regel kokt kveite eller lutefisk. Ser at jeg skiller meg ut fra resten av gjengen her hehe.

Skrevet

egentlig pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe.

men i år skal vi feire julaften hos svigers for første gang ( bli annen hvert år fra nå av) og da tror jeg det blir ribbe og skinkestek med brunsaus, potet +++++

De årene vi feirer jul hos svigers er vi enige om at vi lager pinnekjøttmiddag og koser oss masse med det og juletre pynting her hjemme på lillejuaften... så da skal jeg nok klare meg!

koselig å lage egne tradiskoner også. De erjo litt forskjellige fra når vi feirer jul med mamma og pappa, og når vi feirer med svigers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...