Gå til innhold

Liker dere reinsdyr stek?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt det ferdig til selskap her. Håper folk liker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg syns det smaker mose.... :-P Men vet at maaaaange elsker smaken :-)

Skrevet

Rett tillaget så finnes det ikke bedre kjøtt, smaker FANTASTISK :)

Skrevet

Da satser jeg på at det blir bra, og at gjestene liker det. Får alltid så vondt i magen av nervøsitet av at maten ikke skal være god. Hva gjør vi da liksom? Men er en kjent og god plass vi har bestilt fra så det smaker nok bra.

Skrevet

Det er det beste jeg får! Hadde det til middag når jeg giftet meg, hadde ordentlig Finnmarksmeny. Laks til forrett, reinsdyrsteik til hovedrett og en dessert med bla. multer. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...