Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg er ikke glad i for mye fløte i det hele tatt. Liker bringebær syltetøy jeg, og vaniljekrem. Er ikke glad i gult syltetøy eller bare fløte.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 frukt syns jeg er godt:)
ana baroma Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 et lag med bringebærkrem og et lag vaniljekrem - det er det beste:)
skorpionfruen Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Heller ikke så glad i krem. Litt krem og masse jordbær så litt vaniljekrem og enda mer jordbær
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg liker best vaniljekrem, kanskje blande i litt fløte krem sånn at det ikke blir så masse ren krem for det er mange som ikke liker det så godt. Alternativt bringebær og krem blandet. Jeg skal lage marsipankake til en 50 årsdag snart og skal ha vaniljekrem blandet med litt fløte i. Skal pynte fint oppå, gleder meg kjempemasse!! =)
bente69;) Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Har ei venninne som lager verdensbeste marsipankake. Hun har ett lag med vaniljekrem, jordbær og hakka valnøtter, så et lag med vaniljekrem eplebiter, sukker og kanel (rister epler, kanel og sukker sammen i en plastpose). Litt vanlig krem rundt kaka før marsipanlokket blir lagt på. Den er såååååååååååååå god!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå