Gå til innhold

noen andre som må bæsje hele tiden også haha:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg løper ikke bare å tisser, men bæsjer og hahahaha. flere som har det sånn eller er det bare meg? har hatt det sånn i noen dager nå:s

alt jeg deler her på bim altså haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn i et par dager. Med nr. 1 var det sånn rett før hun kom. Er fødslestegn sa jordmor til meg. Kroppen tømmer seg før fødsel. Trengte ikke klyster med nr. 1.... :)

kanskje det skjer noe snart, kan jo håpe:)

Skrevet

off,må vel bare svelge stoltheten,og krype til korset og erkjenne at du er ikke alene......jordmor sa det var fødselstegn.....kroppen som tømmer seg før fødsel....så da er det vel håp for meg også:)

Skrevet

håper for all del ikke det :S for jeg har hatt løs mage noen dager.. jeg hadde så vondt at jeg var inne til sjekk.. men da sa bare jordmora at det var omgangssyke. men jeg blir jo aldri syk (bank i bordet) så jeg ble jo litt nervøs da..

er bare 34+1 på vei. så hun kan godt holde seg der inne litt til..

Skrevet

jeg har også det sånn men det har vært siste uka iallefall så har ikke tro på at det er noe tegn..

Skrevet

er 36+0 i dag, og har hatt det slik i over 2 uker nå. sånn litt mykere enn vanlig som kommer flere ganger for dag. tror seriøst jeg har vært mere på do på disse to ukene, enn til vanlig på 6 uker................

men men ...skal ikke klage på forstoppelse da he he

Skrevet

nei det er fordelen :) ille nok å ikke få gå på do.. tror nok jeg går på do 4 til 5 ganger dagli

Skrevet

Gid om jeg kunne fått bæsje!! Har aldri savnet noe så grusomt i hele mitt liv!! 32 uker i dag :)

Skrevet

Sånn har jeg hatt det i noen dager nå også. Så det er et fødselstegn det, det visste jeg ikke. Nå ble jeg skikkelig oppmuntra her :o))))))))

Første gangen jeg synes det er gøy å bommelomme!!!

Skrevet

Bæsje ja, det gjør jeg mye om dagen. Kan godt hende det er et fødelstegn, men jeg har gjort det i flere uker og sitter her fortsatt med stooor mage.....

Sender litt fødestøv til oss alle********

Skrevet

Ja samme her, men det har holdt på sånn i et par uker og jeg har ikke født enda. Under en uke til termin nå.

En ting at man må på do mye men det skjer så brått også noen ganger. Er i butikken og kikker fredelig på babyklær og så må jeg plutselig bare styrte ut i bilen og kjøre på to hjul i svingen hjem på do.

Skrevet

Hei. jeg begynte også med dette nå men har holdt på i noen dager nå, merker også at kynnerere har blitt veldig kraftige og nedpress er 36 uker har 29 dager igjen nå til termin 19.12 men min i magen har jo prøvd og komme ut to ganger før. så det kan jo være derfor. håper det holder seg inne litt til begynnelsen av des er fint. :) men kommer det så kommer det.

klems

Skrevet

Trenger ikke være fødselstegn.. jeg bæsjer ofte av og til (ikke løs mage) og jeg er bare 29 uker.. :)

Skrevet

Hehe.. Ja eg og har det sånn:-) Springer på do å bæsjer hele tiden.. Men med helt normal avføring! Hehe%-) Hvertfall når babyen er veldig aktiv, og skal vri ekstra mye på seg... Er 40+4 nå så håper jo at det er et godt tegn:-)

Husker faktisk ikke om eg gjorde det første gang eg var gravid de siste dagene, husker kun under fødselen at jordmor sa at eg trengte da hvertfall ikke klyster... hihihi...

Skrevet

Må sei eg syns dåkke e heldige!!:P Her er det så godt som stopp for tida. Skikkelig fortvilande!! Er 35+5 i dag :)

Skrevet

glemte å si at jeg får blodtrykksfall og vil svime av når jeg vil bæsje. Noen flere som opplever det slik? prøver jeg å holde meg går jeg rett i dørken. akkurat som om ungen og dritten i tarmen tilsammen gjør det for trangt og klemmer på noe. for når jeg har vært på do er alt i orden igjen.

Skrevet

Eg har heldigvis *bank i bordet* ikke hatt forstoppelse denne gangen:-) Men med førstemann hadde eg vel nesten sammen hengende forstoppelse fra eg ble gravid:-p

Du må spise mye svisker, selv det smaker ekkelt som fy!!

Ja eg og blir svimmel om eg ikke springer med engang, men da er som oftes blæren min full oxo! :-) Så da blir det vel rett og slett overfullt! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...