Gå til innhold

Meg og BF!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært en del opp og ned med meg og BF. Vi er glade i hverandre, men det har blitt litt mas fra min side de siste mnd, + at foreldrene hans blander seg altfor mye så jeg skjønner at han ble litt lei. Vært slutt i 3mnd.

Vi ble jo enige om å ikke bo sammen, vi er ikke sammen. Men det som skulle til for at han og jeg fikk troa igjen, var at jeg fant en leilighet nære han, sånn at vi heller kan besøke hverandre og overnatte men likevel ha en egen plass. Mere fritid og privat liv , og ikke minst savn. Han sa han var enig. Så håper han er det.

Nå i det siste har han ringt flere ganger om dagen for å slå av en prat, vis sender mld med hverandre og sender litt bilder av hverandre. Av oss selv og litt på kanten bilder ;) Vi snakker ikke om gutten vår, men om helt andre ting. Sånne ting vi pratet om når vi ble kjent med hverandre. Vi trives fortsatt i hverandres selskap og vi ler sammen. Vi kan kose oss og sitte å tulle en hel kveld. JEG føler han savner meg. Vi var bestevenner i 1 år før vi ble sammen, vi kjente hverandre på mange måter, llitt kjekt. Vi ble sammen å vi holdt sammen i nesten 3 år. En liten gutt fikk vi å gjennom disse årene. Han er egentlig en veldig omtenksom og snill mann, men i det siste tror jeg han har møtt veggen når det gjelder oss. Eneste han vil er å jobbe,jobbe og atter jobbe. Satte meg og gutten til side for å jobbe rævva av seg. Utslitt og dårlig med søvn preget dagene hans, å maset mitt og at jeg satt å var sur hjalp ikke stort. Det innser jeg nå. Har sagt til han hva det var jeg gjorde galt i forholdet å har satt meg inn å gjøre noe med det. Har kommet en lang vei, å det ser han å. Han har å blitt nesten den samme gamle. Han gjorde det plutselig slutt en dag, uten noe forvarsel. Dagen før sa han at han elsket meg. Vi hadde det bra, følte jeg. Men jeg skjønte ikke at han slet med seg selv osv. Synes det er synd at han ikke sa noe før sånn at vi kanskje kunne ordne opp. Nå starter vi helt på nytt, vi velger den lengste veien, men jeg vet vi kommer frem en dag :)

Vet ikke hva jeg vil med dette, ville bare få et ut. hjelper å få skrive det ned :) Men utifra det jeg har skrevet da. Syns dere at vi fortsatt har en sjangse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har sikkert en sjanse om dere bruker rådgivning aktivt.

Skrevet

hehe,,, bra svar! Uansett, dere virker ikke helt ferdige med hverandre og mer opptatte av å sende slibrige bilder enn å bygge et ordentlig forhold.

Skrevet

HAHA ;) dere er så sinnsykt morsomme, tror faen meg jeg tissa en skvett her gitt. Jaja, synd dere har det så jævlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...