Vilja<3 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Etter eldste var født hadde jeg melk i puppene fortsatt 6 år etter, eller melk,hvertfall noe som ligner når jeg presser det ut da. Nå er minsten 2 år og jeg har det på samme måte. Vet ikke hva som gjør det men har ikke tenkt så mye på det egentlig, hmm
Vilja<3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2008 Bruker ingen prevensjonsmidler heller (bare kondom da)
~Milly~ Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jøss, 6 år etter faktisk! og jeg som ble forferdet når det kom melk ut 6 mnd etter ammeslutt.. hehe =)
xxxJulianexxx Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Kanskje du rett og slett er ei ku? ;-)
Zitro Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Du har ganske sikkert forhøyet prolaktin niva. Det er en hormonforstyrrelse i hjernen. Sjekkes enkelt med blodprøve hos legen og er den forhøyet så finnes det tabletter for det. Jeg går på disse pillene daglig ellers får jeg melk med engang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå