lyngslyngs Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Er det noen som vet om moren skal skrive under på det skjemaet og evt. hvor?!
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg og min sambo var på NAV å skrev under på et sånt skjema for noen mnd siden. Jeg måtte og skrive under ja...
Maya_1 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Vi fylte ut dette hos jordmor forrige uke, og det var kun han som gjorde. Jeg måtte ikke signere noe. (Jo, mor skal signere dersom far ikke er samboer står det!) Men ser av kopien jeg har fått at sambo har klart å skrive feil fødselsdato på meg (hehe!), så vet ikke helt hva vi skal gjøre med det da..
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Kanskje jeg husker feil? Mener jeg måtte skrive under, men kasnkje det bare var opplysninger om meg... Fant det nå og jeg har skrevet under, men ser jo nå at jeg kanskje ikke behøvde, men men.. bedre med en underskrift for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå