Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Tenker du på en 10r eller litt mer, jeg skal kjøpe 3 flax kalendere til barna. De gleder seg stort. Da får de ikke sjokolade hver dag heller.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Herregud, jeg blir helt matt av meg selv! Jeg mener bildekalender!!! det blir julegaven til besteforeldre i år.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Haha...lo litt for meg selv her nå, tenkte: ialledaaager? Skal hun gi de julekalender i julegave? What liksom, hehe.... Men kan desverre ikke svare deg på spm ditt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 www.nfoto.no www.eurofoto.no Har ikke sammenlegnet priser, men vet at de ihvertfall har ganske rimelige kalendere på disse stedene.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 hehe, skjønner godt du må le! Jeg har det med å bare si halvparten av det jeg tenker noen ganger.. så da blir det jo selvfølgelig feil! Neida, ungene skal få andre ting enn julekalender i julegave hehe Men takk for tips du over! noen andre som vet? har sett noen som har nevnt vistaprint noen gang, men da må jeg jo betale frakt og toll. noen som vet hvor mye det er i toll og frakt på det? Sånn, da tror jeg at jeg har klart å gjøre meg noenlunde forståelig?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå