Gå til innhold

Er det noen ledere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør at du liker jobben som leder?

 

Hvilke utfordringer er de verste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.At jeg får sette preg på min egen arbeidsplass, utfordrende, at jeg kan være et forbilde for mine ansatte

 

2.Nedbemanning, ansatte med svingende humør

 

 

Skrevet

Liker jobben fordi man kan ta egne beslutninger, uten å alltid trenge å spørre de rundt/den som er sin leder igjen. Dessuten får man brukt hjernen sin, man må være kreativ og finne løsninger. Liker også å ikke bare være en vanlig ansatt, men samarbeide med ledelsen på arbeidsplassen min. Dessuten får jeg ofte gaver, prøveplagg osv fra leverandører. ;o)

 

Det negative må være å alltid måtte ha et svar på alt.. Hvor er den, hvordan gjør jeg det, når kommer den, har du kontroll på det? Dessuten må man regne med å stille opp mer enn en vanlig ansatt..

Skrevet

Jeg liker egntlig ikke å være leder. Jeg liker bedre å være en fagperson og bruke kompetansen min på å jobbe konkret og ikke med å lede andre. Jeg syns det er vanskelig å skulle ha svar på alt både overfor de under,men også overfor ledelsen, særlig f.eks. hvis budsjetter ikke nås o g andre vanskelige situasjoner. Alltid jeg som blir sittende igjen med de vanskelige casene som de under ikke liker å håndtere. Ingen escape muligheter når man er leder selv,,

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...