miss_aimee Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Må bare spørre om alle har ømme bryster for jeg lurer på om jeg er gravid siden mensen aldri kommer og jeg har masse mensensmerter, men ikke vondt i puppene.. Så jeg tviler litt pga det da...hehe. Jeg har opphovna/blødende tannkjøtt, masse luft, stikkinger og mensensmerter, og brystvortene mine har en brun sirkel ytterst som jeg ikke har merka før, som jeg leste i dag at visstnok er et symptom.. Men ikke vondt i rygg eller bryst...
b77h Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 de fleste har nok ikke alle symptomene - iallefal ikke jeg ;-) hadde store og ømme bryster den første uken etter IVF-forsøk, men nå er de ikke ømme lenger og jeg føler de har skrumpet litt (uhuuuu...). Har kjent litt stikkinger i magen 4 uken, men denne uken mensmurringer og brunt blod/utflod.... og har fått positiv test. bekymret og optimistisk om hverandre.... Tror alle opplever det forskjellig, så ikke bekymre deg for det m puppene.
Sol + spire Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Ingen ømme pupper, hverken i dette svangerskapet eller det forrige, så tror ikke du skal bekymre deg for det nei. Jeg hadde så og si ingen symptomer på gravidietene mine.
Strandloppa og lillebror Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Puppene mine fins ikke ømme- Nå er jeg bare 4+5, men dette er nok veldig individuelt. Ikke alle får ømme pupper, og hvertfall ikke med en gang!
.nn. Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Har fra 4 uke hatt ømme bryster,er no 5+1 og dei er no veldig veldig ømme. Hatt endel murringer og stikkninger i livmora. Kvalme på ettermiddagen og kveld. Har ikke hatt so mye symptomer so tidleg ved de andre svangerskapene mine.. So dette trur eg skiller seg fra person fra person.
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Har veldig ømme bryster, har hatt det fra dag 1.. Var sånn jeg merket at jeg var gravid. Har ikke gått over enda, er 10+3 uker nå, er veldig plagsomt egentlig, for de er så veldig ømme...
* * felicia** Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Jeg har ømme bryster og det var slik jeg skjønte at jeg var gravid. Kom nesten en uke før jeg testet positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå