Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Sitter å prøver å fylle ut perm søknad og trenger SÅRT hjelp!!! Dere som kan dette.. Er alene om omsorgen, så alle ukene til meg. 54 uker til 80% (ikke sant?) Setter opp at perm starter 29. des 08 Altså i uke 52 2008 legger inn 7 uker ferie på sommeren, har overført 2 uker fra i år. (har ingenting å si om jeg tar ferien på sommer eller i forbindelse med påske e.l.?) Perm t.o.m. uke 51 2009 tilsvarer da 44 uker (ferie trukket fra) F.o.m. uke 52 2009 vil jeg jobbe 3 dager i uken- 60% Da skal jeg etter mine beregninger ha igjen 10 ukers full perm= 50 arbeidsdager fri Har jeg da igjen 50 arbeidsdager fri eller har jeg 25 uker med 60% jobb. For da vil det vel ha litt å si i forhold til røde dager i jul og påske etc...? Hva lønner seg da i 2010 i forhold til ferie etc?? Kjempeforvirra her jeg... Håper veldig på hjelp!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 En uke teller som 5 virkedager. Og de dagene du er hjemme får du 80% dagslønn pr dag for, uavhengig av hvor mange dager du tar ut i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå