snart to barns mamma:) Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 hei jenter jeg er 17 uker på vei begynte og kjenne liv i 15 svangerskapsuke,men nå har jeg ikke kjent noe på snart en uke. har også smerter i magen men legen min sier det er normalt men min lege mener ALT er normalt. de første tre måndene klarte jeg ikke spise eller drikke men dette og var normalt men da jeg gikk til gynekologen sendte han meg rett på sykehuset. så jeg stoler ikke så mye på min lege. hva hadde dere gjort?? jeg skal til ultralyd 1 desember men føler det er dumt å vente så lenge??
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Du skal ikke "telle spark" før du er mer enn 25uker på vei. For tiden kan babyen din ligge i en stilling som gjør at du ikke kjenner sparkene pga livmoren. Smertene i magen har jeg også, det er voksesmerter i livmoren. Av og til så sykt vondt at jeg må krøke meg sammen. Jeg hadde ikke bekymret meg, og har ennå tilgode å ha min første lege/jm time ennå..(bortsett fra i uke 10 for å bekrefte svangerskap/termin) Selv om legen din viste dårlig vurdering i den situasjonen du nevnte så tror jeg ikke du skal avfeie alt han sier. Det er store fysiske forandringer, og det følger mange vondter med.. Selvfølgelig er det ikke bra om du stresser, så du kan jo ringe JM/lege og få høre fosterlyd for å roe nervene. Men jeg synes ikke det høres noe unormalt ut. Forøvrig er jeg uke 20 med nr 2 og kjenner ikke noe særlig sparking heller.
snart to barns mamma:) Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Ok tusen takk skal du ha ble litt roligere nå går også med nummer to men husker så lite fra første svangerskapet at jeg vet ikke hva som er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå