PrinsesseVogA Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Holder på og lage en film som handler om mine barn-en slags bildevisning. Og mens bildene vises, har jeg musikk i bakgrunnen, og nå mangler jeg en flott sang.. Noen tips? Mottas med stor takk!
januarbaby+maibaby Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Here comes the sun Amazing - Janelle
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Tir na noir med Vamp er den nydligste sangen jeg vet, men den passer kanskje ikke på en "barnefremvisning"- kanskje instrumental bare..
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Åh, dette lurer jammen jeg også på! Jeg kan jo komme med mitt forslag da - men den handler om mamma/barn da. Det er Sissel Kyrkjebø, med helt nydelig tekst: http://www.lyricsmania.com/lyrics/sissel_lyrics_42448/sissel_lyrics_75641/sarahs_song_lyrics_751520.html
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 The Rose - med Bette Midler synes jeg er nydelig.
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Denne forsvant på "mystisk vis" langt ned på lista, mon tro om noen prøver å komme seg opp på lista over aktive brukere. Jeg puffer litt.
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 randy crawford`s Almaz/Almas(s).. den er heeelt nydelig..
Mayken Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Ikke nødvendigvis den mest fantastiske sangen jeg vet, men da snuppa var ganske så morgengretten på morgnen i dag kom jeg på den (husker ikke hva den heter) Når en morragretten unge slår seg vrang og rekker tunge...... ref: Denne dag må du ta vare på, den forsvinner mellom fingra dine nå, en dag vil du savne slitet da er det for sent å vite, det er du som gjør din dag og tinning grå. Får en klump i halsen hver gang jeg hører den, men nå er jeg gravid og ganske hormonell også da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå