stin87 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Heisann. Jeg ville egentlig bare hørre om det var andre som har opplevd det samme som meg. Er 19 uker og 5 dager på vei i dag:) Også har jeg merket den sisste uka har jeg "lekket" litt av puppene. (spesielt den ene). Det har kommet noen dråper ut. I starten var vesken blank men den har en gul/hivt farge nå! kan egentlig tenke meg at det er melk eller råmelk som det heter! Men når jeg vakna i dag måres var det et stort vått område rudt den ene puppen. Er det noen andre som har opplevd at det har komme melk ? Er litt skummelt:S Jeg har ingen venniner jeg kan spør som har peiling på dette! Så hører med dere:)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg fikk råmelk når jeg var rundt 20 uker sist, å på slutten av svangerskapet måtte jeg sove med innlegg, ikke at det kom så mye, men nok til at jeg ble våt, kald og våknet. Vet ikke om du vet, men ikke ta å klem ut melk, for da stimuleres det til å komme mere....har i alle fall jeg hørt.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Har hatt noen blanke dråper, men ikke mye heldigvis. Og jeg har også hørt at du ikke skal klemme, siden det stimulierer til å produsere mere. Tror jeg hadde råmelk ved 22-23 uker sist..
Såså Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg fikk litt fra uke 11, og etter det har det bare økt på. Men kommer bare hvis jeg er varm, da renner det ut og våkner av det. Først var det klart og så litt melkete. Går gjennom klær og alt. Er visst ikke helt uvanlig blant andregangs, men jeg er førstegangs så... ikke noe å uroe seg for.
stin87 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 det var betryggene å vite at det ikke bare var meg! Fikk ganske bra me panikk når det lakker... men virker som det er en normal ting... så er bare å roe seg:) supert:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 hehe helt normalt. jeg var innlagt på føden ett døgn, da jeg var akkurat 26 uker. og babyene som gråt på rommene rundt, de satte igang melkeproduksjonen min!! det RANT massemasse tykk seig gul råmelk hoho.. siden har det rent. er 26+4 nå. må bruke innlegg! jeg merker at når sønnen min på 3,5år gråter sårt fordi han er lei seg o.l så renner melka mer.. snodige greier det der hihi men jordmora sa bare sååå fint!!!! da ser du at du er klar når babyen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå