Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 siden nyttår har jeg klart å tatt av meg 18!!!! kg, skal klare 2 til i år før jeg til neste år har 10 kg igjen til jeg er tilbake i vanlig størrelse,60 kg :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Gratulerer! Godt jobba - stå på!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Så bra! Gratulerer! Hva har du gjort da?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Syns du er flink! Og du behøver vel ikke å "fortsette slik" heller, vær stolt av det du har klart hittil!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 gratulerer =) hva har du gjort da. kunne gjerne ha fått av meg fem kg.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Tusen takk skal dere ha :-) Jeg har ikke gjort så veldig mye, men har passa på hva jeg har putta i munnen, kutta ut masse godteri, så har jeg prøvd å vært ute å gått så mye som mulig, nå i det siste har jeg faktisk fått litt kondis til å jogge også... Jeg tar chrom tabletter, synes dem hjelper meg litt på å ikke bli så godteri-sjuk. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå