Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg går ut med verdens hærligste mann, kjemien er på topp når vi er sammen, men siden vi traff hverandre på internett, prater vi sammen på msn regelmessigt.. Men!! Før vi traff hverandre real, var vi ikke ikke så redd for å si noe på msn, og babblet i vei hele tiden.. Men nå som etter vi har truffet hverandre, tør vi nesten ikke å si noe på msn?? blir så mye tørrprat, og det virker som vi er redd for å si noe dumt hele tiden.. Skjønner ikke dette jeg, men sånn er det ikke når vi treffes ! Er ikke dette litt snålt ?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 ja hehe... har også hatt det sånn. Snålt altsåå,, men det har bare vært sånn. ingen av oss (han og meg) vet hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 hehe.. det er det! Blir litt sånn usikker på om kanskje han ikke liker meg så godt som jeg trodde eller,ja hva det kan være.. for min del virker det mer som jeg er redd for å si noe dumt!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 ja det var helt likt her.... når vi "prata" om det... så lo han bare å sa at han visste ikke selv hva han skulle skrive...det var ikke noe gale lissom. Når dere prater på tlf da ? nå bor jo vi sammen da,,,, men når han er på jobboppdrag langt borte å vi skal prate på msn så er det ganske nyttesløst. det funker bare ikke. så det forhåpentligvis bare noe med at du ikke hører stemmen, eller ser personen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Sånn har mannen min og jeg det også.. Msn funker bare ikke.. Vi kan sende meldinger osv, gjorde det masse når vi var kjærester og ikke så hverandre hver dag, men msn var helt døfødt.. Nå sender jeg heller en mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå