Lemis Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hva er egentlig forskjellen? Gjør jordmor eller lege dette selv om det ikke er modent? Jeg skal til jordmor på termindagen min og håpet at hun kunne gjøre dette på meg for å kanskje få litt fortgang i tingene...gikk to uker over sist gang og begynner å bekymre meg for at det kommer til å gå så lang tid denne gangen også...Skal prøve med akupunktur også. Vet liksom ikke om noe annet (bortsett fra alle disse kjærringrådene) som kan få satt fødselen i gang. Sykehuset vil ikke sitte igang noe før kanskje etter 14 dager over termin. Hvis ikke det er noe alvorlig som svangerskapsforgiftning og lignende....
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 min lege og jordmor tøyer/stripper bare om det er modent.........fikk også vite av jordmor at det hadde ingen hensikt å tøye om det ikke var modent oppi der, for da ville det ikke hjelpe på........men du får be om en sjekk og se om det er modent:)
Lemis Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 hei:) håper ivertfall på en sjekk ja for å se om det har begynnt å skje noe. Da jeg gikk to uker over terminen sist og var på overtidskontroll så var det ikke noe åpning eller modent, men legen tøyet likevel. Tror det var det som gjorde at vannet gikk senere samme dagen. Men kan jo være han gjorde det pga jeg var såpass langt over terminen....
Herkules Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ingen ville sjekke meg opp i der før jeg var 14 dager over, eller legen og jm sa at det gjør de på sykehuset 14 dager over. Dro på kontroll på sykehuset 12 dager over og da sjekket de og tøyde litt. Håper din jm er greiere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå