aube Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Fant så mange bra innlegg her at jeg måtte melde meg inn på ordentlig. Jeg er 37, har hatt to MA og en senabort på litt over ett år. Har ingen barn og er selvfølgelig rimelig sprø av denne prosessen. Jeg er blitt testoman blandt annet. Etter senaborten i sommer har jeg hatt veldig lange sykluser (35-36 dager) og nå går jeg - som deg, Tjorven - og venter på mensen. Er på dag 38. Ny rekord :-( Som sagt er jeg testoman. Har funnet EL to uker før mensen de forige tre månedene, men denne måneden fikk jeg ikke utslag på testen. Billigtester tjener godt på meg da jeg bruker 2 clearblue 7 tester i hver syklus. Jeg tror at mensen ikke kommer fordi jeg ikke hadde EL. Kan det være det samme med deg? Eller hadde du EL? Det er utrolig fortvilende å ikke ha EL når man er desperat etter å bli gravid! Har hørt at det kan skyldes hormonforstyrrelser. Skal snart til gynekolog. Håper han kan "fikse" det! Syns dere er kjempeflinke til å holde en god tone her inne. Jeg er rimelig langt nede innimellom, men blir oppløftet av dere. Så nå håper jeg at jeg får skravle med dere litt framover. Til vi alle forhåpentligvis snart bytter forum :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Heeeiii : )) så klart du får være med her !! Bli med på skravletråden så vi slipper så mange tråder å følge med i : D Kjempekoselig å dele erfaringer og få ut litt frustrasjon når det trengs!! Masse god støtte her inne- så koselig!! Du har jo vært ekstremt uheldig!! 2 ma og 1 sen abort- helt forferdelig!!! Dette er ny rekord for meg også...utrulig deprimerende med denne vente tiden!! Ikke sikker om jeg har hatt EL, for jeg har aldri merket den. Men det føltes som det var det jeg hadde 16 dager etter forrige mensen. hadde sånt slim og murringer...men aldri testet, så hvem vet...Har du fortsatt med å teste EL eller stoppet du opp? Blir dyrt med all den testingen, så jeg prøver å unngå det. Har bestlt 4 billigtester for 1.gang i mitt liv, så de skal jeg prøve i helgen iallefall...men regner med det kun er syklus krøll....desverre....bestiller legetime om den ikke kommer til mandag! Vi får holde følge i ingenmannsland ; ) Koselig å dele erfaringer med noen som har det som meg =) klem
aube Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Stas med så raskt og hyggelig svar! Jeg sluttet å teste etter 14 dager, på dag 25 eller noe sånt. Har fått utslag på dag 19 månedene før, så jeg så ikke helt vitsen. Det blir veldig dyrt dette!! Så det er jo en ørliten sjanse for at jeg har hatt EL enda senere, men jeg tror ikke det. Vi holdt ikke på så lenge etter dette heller. Måtte ta en pause etter all prøvinga. Vanskelig å holde piffen så mye lenger enn 2-3 uker.. Så hvis jeg hadde EL så sent, så har jeg nok ikke blitt gravid. Føler at jeg går i ring når jeg sitter og regner ut alle disse mulige datoene for EL, IKM, etc. Men graviditetstesten i dag (og i går og to dager før det.. he, he) var negativ, så jeg vil egentlig bare ha mensen og komme videre. Vi får slå følge på veien. Skal melde meg på skravletråden. Blir spennende å se når du skal teste neste gang!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ja, enig med Tjorven, hiv deg på skravletråden, så slipper vi å ha såååå mange tråder! velkommen, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå