Strandloppa og lillebror Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Nå for tida har jeg skikkelig dilla på havregrøt til frokost. Den må være laget med melk, vel å merke. Også må jeg ha en kopp kamillete. Da er dagen redda. Jeg syns også fersk mozarellaost med salat, salt og pepper på mellomgrovt brøv, feks færderbrød, er godt. Avokado som bare spises med skje er også veldig godt, men den inneholder mye fett, så kanskje greit å ikke spise det hver dag. Når jeg leser over det nå hørere dette virkelig ikke godt ut, men det er faktisk ting jeg spiser med glede masse av for tida...
Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 til frokost må jeg ha brød- les tørt brød- type kneip for å ikke bli for kvalm. men de siste dagene har jeg ikke hatt lyst på mat før lunsj tider. men ca to- tre brødskiver med gulost ( må ha med: paprika, tomat og salt, skrinke, eller smeltet med skinke, eller smeltet med ketchup :s ) jepp gul ost og kneip er det eneste som hjelper mot kvalme og som jeg ikke blir dårlig av. men til lunsj varierer jeg med rugsprø med avokado og salt, eller løvtynn pepperskinke med paprikasnacks.brød skiver som til frokost. innimellom rett i kroppen suppe, grøt eller pasta. spiser lite middag, så da må jeg ha et par brødskiver til kveldsmat også... mye brød, men jeg spiser hvertfall- tiltross for kvalmen:) og mat hjelper... faktisk. sålenge dte er tørt. ikke middag osv :s det rare er at jeg til vanlig- altså ikke gravid er motsatt. jeg spiser nesten ikke brød, og elsker middag/varmlunsj osv.
Promp Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Frokost: Havregrøt kokt på vann. Lunsj: Knekkebrød med snefrisk, brunost, eller noe annet godt på!
blirjegsnartmamma Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Mye forskjellig, men ofte egg.. Idag hadde jeg omelett med, rester fra kvelds igår, og hadde det på brødskiva.. Det blir forresten også lunsjen min, som jeg burde spise nå..
sommer1 Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 rug sprø (frokostblanding) med vanilje jougurt på, mmmmm kjempe deilig,friskt og sundt om morgenen;)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Ei skaal Special-K med skumma melk, en kiwi og en kopp groenn eller roed te til frokost. Til lunsj blir det enten ingenting (alt etter naar kl jeg spiste frokost) eller en yogurt, en frukt, et knekkebroed med noe eller hva jeg har i hus der og da.
Mortiletbittelitenurk Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Skikkelig kjedelig, 2 brødskiver til frokost og 2 brødsiver til lunsj. Nå går jeg og knasker julekaker på jobben også...sjefen min er veldig glad i pepperkaker, berlinerkranser, krumkaker...hun kommer ny bakst hver dag...mmm
Collette Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 I dag har jeg spist pepperkakedeig til lunsj. Det er som dop for meg.. Må ha det! Uff..
Ayka 09+13+14 Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Er jeg hjemme alene,så ordner jeg meg Rett i Koppen... Det glir fort ned,og jeg blir ikke kvalm eller brekker meg når jeg lager det... Kan ikke påstå at jeg er så lenge mett,men det er en annen sak ^^.
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Det er litt forskjellig det, men i dag: Frokost: En skål med frokostblanding, Coco Pops med melk Lunsj: Var på et bakeri sammen med ei venninne. Spiste et halvt rundstykke, litt større enn et vanlig, men ost, skinke, tomat og løk varmet i mikrobølgeovn sammen med en kopp kakao. Litt sjokoladete i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå