Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei, jeg fikk en jente for 4 mnd siden, og opplevde at jeg økte to bh cup str, og ble litt bredere rundt puppene. Så lurer jeg på, dere som har ammet før - når man sluttet å amme, går puppene ned til normal str? Jeg hadde i utgangspunktet store bryster, og merker at de er veldig tunge nå!
Super-Langbein Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Heldigvis er str. tilbake til der de var da jeg ble gravid! Gikk opp en i sv.skapet og en til++ under amminga.
Gjest MMJ Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Har ammet 4 år så og si sammenhengende med 2 barn... og mine er gått ned 1 størrelse....
-MtG- Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg var en C før jeg ble gravid sist. Mens jeg ammet var jeg DD/E og noen måneder etter jeg hadde sluttet å amme var jeg nede i en stor C/liten D.
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2008 Takk for svar - håper str blir den samme - elelr heøst mindre :-) Brukte dere lang tid på å finne tilbake til formen før graviditeten? Jeg fikk som sagt for 4 mnd siden, o føler meg stor fortsatt! Prøver å trene noen ganger i uken, men merker at jeg har litt større appetitt nå som jeg ammer! Skal gifte meg i august og fant brudekjole idag - men ser liksom fortsatt mye av babyfettet... Skal ikke det forsvinne de første mnd?
-MtG- Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg kvitta meg med en del av babyfettet ganske fort, men så kom barseltreffkakefettet:) Det var vanskelig å få av. Tok omtrent et år før jeg var tilbake i før gravid-vekt. Og enda noen måneder med trening og minuskilo før jeg følte meg fin igjen. Selv om vekten gikk ned til det den var før så var kroppen annerledes og mer fett lå rundt magen.
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 Ja, kiloene sitter rundt magen og hoftene - er akkurat som hoftene har blitt MYE større etter at jeg fødte?! Er det normalt? Jeg merker dette sliter veldig på - vil komme meg i form igjen, vet jeg ikke kan slanke meg, men hvor mye ekstra skal man spise når man ammer? Huff føler meg slem mot min lille prinsesse nå. Men er det sånn som med når man er gravid. at barnet tar det det trenger uansett, og det er meg det går utover hvis jeg ikke spiser nok?!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Gikk opp fra c til d i amme bh, men bhene som jeg brukte før passer fint igjen når jeg slutta å amme... Store bryst her og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå