Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Ehh.. Jaaahh!!!!! Men vær forberedt på at du da mister det du har spart opp de siste månedene av svette, dårlig kroppslukt, belegg osv. Kan være vondt å måtte gi det fra seg alt dette til sluket. Man må gi å ta her i livet.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Takk for godt svar. gi og ta,, gi og ta.. gi og ta. den skal jeg huske
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Bare hyggelig. Gi og ta, er en god leveregel på de fleste områder i tilværelsen. Jeg bruker ofte den "regla" selv, når jeg er i tvil om ting. Men husk; vi er ikke proffesjonelle vi som er på DIB. Er du usikker, så be om hjelp fra noen som virkelig kan dette.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg kan ringe Sluken og høre om han har noe å gi tilbake da.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Ja, det kan du absolutt! Hadde ikke giddet og ofre alt det du har spart opp, om sluken ikke har noe å stille opp med tilbake. Er sikkert mye godsaker han har liggende på lur, som hadde vært verdt å få kloa i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå