Gå til innhold

Har dere kjøpt vogn, evt hvilken?


 Mamma'n til Mathea ♥spire12?

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere som har kjøpt vogn, eller planlegger å kjøpe i nærmeste fremtid?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe simo kombi vogn, men litt usikker på når :/

Er 27 uker på vei, er det litt tidli ennda?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel om du skal kjøpe ny eller brukt...

Skal du kjøpe brukt, er d jo greit å kjøpe når du finner et bra tilbud på en vogn i god stand...

 

Skal du kjøpe ny, er d andre ting å tenke på. Noen varianter av noen vogner kan d være litt leveringstid på, da er d greit å bestille i god tid. I tillegg kan jo mini komme før tiden:D Vet at hvertfall babyshop kan lagre vognen frem til mini er født dersom du bestiller der. Da er man sikkert også sikret å få igjen pengene om noe skulle skje...om man kjøper ny vogn og triller den en liten tur hjem fra butikken er det ikke gitt at man får levere den inn igjen.. Slik vi kjøpte vår brio kombi på finn.no. Helt ny, bare trillet inn og ut av bilen på vei fra butikken - da fikk de ikke bytta, og solgte den 3000 billigere:D

 

Hører at noen mener det betyr ulykke å ha vogn i hus før fødselen, men jeg har nå valgt å tenke motsatt! :D

 

På babyshop sa de for øvrig at det sikkert kom noen tilbud rundt jul/ nyttår...da vi var der hadde de bl.a 30% på fjorårets modeller av noen merker. Så kan være greit å høre i butikken, dersom du har bestemt deg for simo!! Husker ikke om de hadde den på 30 % da jeg var der (var på Lørenskog), men mener jeg så en på Babyshop i sentrum på tilbud sist uke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøpt den nye brio go (med koffert!) som er veldig flott. kjøpt den i england der de kjører intro tilbud som er nesten halv pris av skandinavia for å få den ut på markedet her. itillegg til de tre overdelene får man også med veldig mye gratis tilbehør. kan være verdt å tenke på om man har muligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt bugaboo cameleon, det er en stund siden også faktisk ;) klarte ikke vente.. hehe!

 

den er veldig lett, blir liten sammenlagt, sportsdelen kan vendes både i stetet og håndtak og det finnes vinterhjul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en simo vogn fra 1960 som vi skal bruke...Kjempestilig....Min mann hadde den da han var liten....Har kjøpt ny madrass til den....

 

 

 

 

 

astrid 46...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...