Monajenten Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 http://everywayfashion.blogspot.com/ Blir VELDIG glad om noen vil kommentere på bloggen også, og ikke bare her;-) Klem fra fiskemonajenten:-P
Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Med det svære hodet mitt så hadde jeg sett helt latterlig ut med kort hår Har ikke hatt hår kortere enn skuldrene siden jeg var 2 år eller noe og skal ikke ha det før jeg blir en gammel gammel dame heller hehe.. Føler meg også mye mer feminin når jeg har ordentlig langt hår Klippet over 20 cm av håret nå rett før terminen og jeg synes jeg har kjempe kort hår nå selvom det er nede ved bh stroppen på ryggen Savner det laaange håret mitt jeg, men det er ikke så praktisk med hår som tar 30 min å føne når man har nyfødt baby
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 jeg er fin med begge deler, men liker det best langt akkurat nå. jeg har hatt 2 mm med hår på hodet og jeg har hatt hår til nedenfor bh'stroppen. Nå går det litt nedenfor skuldrene mine og det er jeg fornøyd med. Du er kjempefin med den korte sveisen, men det vet du jo at jeg synes.
Mille** Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg syns selv jeg er finest med langt hår. )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Langt. Kort funker ikke for meg, og ja jeg har prøvd, som 13åring hadde jeg tre mm. Var jo den kuuuleste av de kule da, men seg jo på bilder at nej, der tok jeg feil gitt! For nesten 4 år siden måtte jeg klippe meg, hadde hår til beltet, men var tvunget å klippe meg omtrent som deg Monajenten, like over skuldrene. Det trivdes jeg ikke med, og nå sparer jeg for harde lviet. 20 cm til så er jeg fornyd. =))
cherry coke Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Begge deler=) Kledde veldig godt kjempekort hår! Men jeg kler ikke at håret blir for langt. Mellom skulderbladene er langt nok.
Monajenten Skrevet 19. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2008 Jeg skjønner at jeg må få meg langt hår igjen:-(
cherry coke Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Synes du er kjempefin med den frisyren du har nå! Mye finere nå enn med langt iallefall=)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Du må jo ingenting, så lenge du egentlig liker kort, så er det jo bare å beholde det. Men jeg tror at brorparten av jenter liker best litt lengde. Har noe med femininitet å gjøre. Og de jentene jeg kjenner som har kot-kort er i resten av seg ikke spesielt feminine jente-jenter. Men så snart det er litt lengde (som du har) så blir det straks mer feminint, samt at man kan variere mer mtp frisyre og stil.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Haha, glemte jo helt å si at jeg syns du er kjempefin som du er!
Monajenten Skrevet 19. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2008 Jeg liker det best langt, men mitt eget hår blir aldri langt av seg selv, og ihvertfall ikke fint. Jeg føler meg ikke noe særlig fin nå egentlig...
alatariel82 Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 Først av alt; Monajenten, syns du kler kort hår veldig bra, jeg! Jeg kler helt klart kort hår best. Blir mer typete med kort hår. Jeg føler meg også mye mer feminin med kortere hår, fordi mitt hår ofte blir tynt og pistrete når det blir langt, og det er ikke mye feminint med pistrete, tjafsete hår, urk!!
frk Nilsen Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Jeg kler begge deler ;-) Akkurat nå har jeg ganske kort med litt mohawk på toppen, ganske stilig og ikke for mye "punk". I følge bildene på bloggen din så kler du definitivt kort hår bedre! (fin med både langt og kort da) =D
Monajenten Skrevet 19. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. november 2008 Det var da godt at noen syns jeg så normal ut sånn som jeg faktisk ser ut nå da..hehe...sukk:-s Takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå