Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 jeg haaaaar så lyst på ei jente til:/ har ei jente på to år, og en gutt på snart 2 mnd.. er kjempeglad i han, og syns haner den mest fantastiske lille gutten ever made..MEN, jeg klarer ikke å få ut av hodet at jeg har lyst på ei jente til.. er det eneste jeg klarer å tenke på.. blir lei meg/sjalu når andre jeg kjenner, eller andre generelt får jenter for jeg skulle så gjerne ønske det var meg.. vil ikke ha det sånn, og vil ikk tenke sånn.. er jo kjempeglad for de to skjønningene jeg har.. meen... aaaaaargh!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg forstår deg faktisk (selv om jeg føler omvendt). Jeg har ingen fra før, men jeg tror jeg kommer til å bli litt skuffa hvis det blir ei jente.. Det er så mye gøyere og enklere med gutta. Og jeg HATER rosa... :-) Jeg vet at jeg kommer til å elske barnet like mye uansett, men allikevel.. skulle ønske det gikk an å påvirke hvilket kjønn det blir..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Uff av meg. Syns virkelig synd på deg. Barns problemer i Afrika blir jo bitte små i forhold til dine.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 og jeg trenger IKKE slike svar..20.53. har det JÆVLIG kjipt pga dette, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få bort de unødvendige teite tankene,,,,
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Nettopp derfor du trenger slike svar:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Anonym 20:53: Jeg tror nok at HI er klar over at det er større og viktigere ting enn å få en jente.. Men det må da være rom for både små og store problemer her inne? Folk spør jo også om hva andre skal ha til middag, hvilken dress de skal kjøpe til barnet osv... Jeg har dessverre ikke noe godt råd å komme med. Annet enn at det sannsynligvis går over etterhvert som gutten din vokser seg til og du oppdager alle de fantastiske egenskapene hans :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Men... Hvorfor? Hva er det som gjør jenter så mye bedre enn gutter, HI? Ikke drittslenging, bare veldig nyskjerrig akkurat nå! Jeg har en gutt og jeg synes nesten synd på de som får jenter. Rosa prinsesser er det kjedeligste jeg vet. Men jeg kommer til å bli overlykkelig om jeg får en jente neste gang, rett og slett fordi det spiller ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 nei, det er jo det som er "problemet". det er ikke noe bedre med jenter enn med gutter, og jeg FORSTÅR ikke hvorfor jeg tenker slik.. er bare et skikkelig teit ekkelt "savn" inni meg etter å få en jente til.. og jeg forstår IKKE hvorfor.. er ikke noe som helst rosa selv heller, så er ikke det som gjør det.. jeg forstår ikke hvorfor, og jeg blir gal av disse tankene..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Jeg tror du er godt på vei bare ved å innrømme tankene. Det virker som det du føler er et mindre problem for deg enn det at du har dårlig samvittighet for hva du føler. (Kan man få sagt det på en mer innvikla måte?) Bare la tankene fare, du. Tillat deg å ønske deg en jente. Men ikke tillat deg selv å blåse opp problemet. So What? det er da ikke noe galt i å ønske seg en jente? Samtidig nyter du gutten din - og hvem vet? Kanskje det blir jente neste gang? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå