jeg_er_gravid_ Skrevet 22. november 2008 #51 Skrevet 22. november 2008 Jeg har termin 27juli og da 5 uker på vei i dag. vi gleder oss veldig. og dette er vår første gang.
Mamma og juligutt Skrevet 22. november 2008 #52 Skrevet 22. november 2008 Jeg har termin 5.juli. Det blir vår første, så vi er veldig spent, og gleder oss masse. Klaffet på første forsøk etter jeg sluttet på p-pillen. Var forberedt på at det skulle ta lenger tid, så vi var nok litt heldig
TreHjerter Skrevet 22. november 2008 #53 Skrevet 22. november 2008 Jeg har termin 15.juli -tror jeg... Ble gravid på Cerazette så jeg vet faktisk ikke sikkert når, men det kan passe med at jeg er 6-7 uker på vei... 3.mann her, har en på 6 og en på 1.5, så det blir litt tett dette her...
oktober 74 Skrevet 23. november 2008 #54 Skrevet 23. november 2008 Termin 21. juli:) gravid etter 4 ivf forsøk. Så glad vi endelig lykkes:) Spennende tid fremover. Skal på ul 2. uken i desember på riksen, for å høre om det er liv, og om det er 2....det ble satt tilbake 2 stk, og begge var bra kvalitiet, så få vi se om det blir dobbel lykke....Lykke til videre:)
mirras Skrevet 23. november 2008 #55 Skrevet 23. november 2008 Har termin 22.juli jeg. Så er 6 uker på vei i morgen. Dette er vår første, så dette er kjempe spennende!
første lykke Skrevet 23. november 2008 #56 Skrevet 23. november 2008 Hei alle ihop jeg har termin ca 7/7-09 og er kjempe utålmodig, for jeg venter bare på å få mage! noen som har fått mage? Men er litt usikker på om jeg er 8 eller 9 uker på vei, for her på barnimagen står det 9 uker, og på babyverden står det 8 uker..og jeg har satt termindato den 7.på hver side.. snodig...
happymedpie Skrevet 23. november 2008 #57 Skrevet 23. november 2008 Hei! Er i uke 4+6.Har foreløpig termin 30juli,dagen før pappa sin bursdag!!!Hadde vært gøy om den kom på bursdagen hans.Min første,og er superhappy,spent og litt engstelig(på om det går bra). Gratulerer til alle dere andre i lykkelige omstendigheter!!!
happymedpie Skrevet 23. november 2008 #58 Skrevet 23. november 2008 så artig!Det har jeg åsså.Gratulerer så masse til oss:-)
LindaC. Skrevet 23. november 2008 #59 Skrevet 23. november 2008 Hei,vi venter vårt første ca. 26 juli :-)
julibarn09 Skrevet 27. november 2008 #62 Skrevet 27. november 2008 Den satt på første forsøk! Johoo!! Termin 26 juli:) Vi er mange ser jeg. Lykke til alle sammen!
Gutter 06 og 09 <3 Skrevet 27. november 2008 #63 Skrevet 27. november 2008 Hei Har termin 4 juli. Første er 3 år da, og det er jo passe alder
b10na&lillegull Skrevet 27. november 2008 #64 Skrevet 27. november 2008 førstemann her, termin på bursdagen min, 5.juli
E, T & T og ei te Skrevet 27. november 2008 #65 Skrevet 27. november 2008 termin 19. juli, har en prins på 3 år fra før
pumalinn Skrevet 30. november 2008 #66 Skrevet 30. november 2008 termin 25 juli,har ei datter fra før på 1 år
SuperMarion Skrevet 30. november 2008 #67 Skrevet 30. november 2008 12.Juli foreløpig... Og kvalm. Heile tida! Du er ikkje åleine om å ville sove fram til sommeren... Har 2 fra før, forresten. 5 og 7 år.
Babyenmin Skrevet 1. desember 2008 #68 Skrevet 1. desember 2008 Har termin den 3 juli. Dette er vår første gang, gleder oss masse:) Gleder meg også til de 3 første mnd er over, da trenger vi ikke holde det for oss selv lenger:) puss at formen forhåpentligvis blir bedre:) Joho
♥ anonym♥ Skrevet 1. desember 2008 #69 Skrevet 1. desember 2008 foreløpig 4 juli her, men de fleste blir jo satt tilbake 10-14 dager så da regner jeg med de. Ble det forrige gang også. holder meg jo fortsatt i juli da,. fikk i oktober forrige gang og da var det så kaldt når jeg kom ut fra sykehuset... gleder meg til å få en mens det fortsatt er mulig å gå litt tynnkledt.
TonjeChristin Skrevet 1. desember 2008 #70 Skrevet 1. desember 2008 Termin 11 juli med nr to. Storebror er nå 3 år og 2 mnd ca:)
2 søte små:-) Skrevet 2. desember 2008 #72 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har termin 25 juli med nummer 2. Har en sønn som snart blir ett år:-)
2 søte små:-) Skrevet 2. desember 2008 #73 Skrevet 2. desember 2008 Termin er 25 juli, med nummer 2. Har en liten gutt som blir ett år snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå