Gå til innhold

flere med term i juli?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 27juli og da 5 uker på vei i dag. vi gleder oss veldig. og dette er vår første gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 5.juli. Det blir vår første, så vi er veldig spent, og gleder oss masse. Klaffet på første forsøk etter jeg sluttet på p-pillen. Var forberedt på at det skulle ta lenger tid, så vi var nok litt heldig :)

Skrevet

Jeg har termin 15.juli -tror jeg... Ble gravid på Cerazette så jeg vet faktisk ikke sikkert når, men det kan passe med at jeg er 6-7 uker på vei...

 

3.mann her, har en på 6 og en på 1.5, så det blir litt tett dette her...

Skrevet

Termin 21. juli:) gravid etter 4 ivf forsøk. Så glad vi endelig lykkes:) Spennende tid fremover. Skal på ul 2. uken i desember på riksen, for å høre om det er liv, og om det er 2....det ble satt tilbake 2 stk, og begge var bra kvalitiet, så få vi se om det blir dobbel lykke....Lykke til videre:)

Skrevet

Har termin 22.juli jeg. Så er 6 uker på vei i morgen. Dette er vår første, så dette er kjempe spennende!

Skrevet

Hei alle ihop

jeg har termin ca 7/7-09 :) og er kjempe utålmodig, for jeg venter bare på å få mage! noen som har fått mage?

Men er litt usikker på om jeg er 8 eller 9 uker på vei, for her på barnimagen står det 9 uker, og på babyverden står det 8 uker..og jeg har satt termindato den 7.på hver side.. snodig...

Skrevet

Hei!

Er i uke 4+6.Har foreløpig termin 30juli,dagen før pappa sin bursdag!!!Hadde vært gøy om den kom på bursdagen hans.Min første,og er superhappy,spent og litt engstelig(på om det går bra).

Gratulerer til alle dere andre i lykkelige omstendigheter!!!

Skrevet

så artig!Det har jeg åsså.Gratulerer så masse til oss:-)

Skrevet

Den satt på første forsøk! Johoo!! Termin 26 juli:)

Vi er mange ser jeg. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei :)

Har termin 4 juli.

 

Første er 3 år da, og det er jo passe alder :)

Skrevet

førstemann her, termin på bursdagen min, 5.juli

Skrevet

termin 19. juli, har en prins på 3 år fra før ;)

Skrevet

12.Juli foreløpig... Og kvalm. Heile tida! Du er ikkje åleine om å ville sove fram til sommeren...

Har 2 fra før, forresten. 5 og 7 år.

Skrevet

Har termin den 3 juli. Dette er vår første gang, gleder oss masse:) Gleder meg også til de 3 første mnd er over, da trenger vi ikke holde det for oss selv lenger:) puss at formen forhåpentligvis blir bedre:) Joho

Skrevet

foreløpig 4 juli her, men de fleste blir jo satt tilbake 10-14 dager så da regner jeg med de. Ble det forrige gang også.

 

holder meg jo fortsatt i juli da,.

 

fikk i oktober forrige gang og da var det så kaldt når jeg kom ut fra sykehuset... gleder meg til å få en mens det fortsatt er mulig å gå litt tynnkledt.

Skrevet

Termin 11 juli med nr to.

Storebror er nå 3 år og 2 mnd ca:)

 

 

Skrevet

Jeg har termin 25 juli med nummer 2. Har en sønn som snart blir ett år:-)

Skrevet

Termin er 25 juli, med nummer 2.

Har en liten gutt som blir ett år snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...