mor24 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 va på UL i dag å eg ska få meg ei JENTA!!!!!!!!! men desverre blei termindatoen utsatt ei uka.... å nå vil eg jo forandre datoen på BIM. någen som vet kossen det gjørs?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 gå inn på din egen side. Klikk på brukerinformasjon. Lenger nede der kan du endre termindato Grattis med jentebaby i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå